Verkoopfacturen (PDF) meesturen in API naar boekhoudpakket iMuis

RHJRHJ Member Posts: 3
edited August 10 in Development

Beste heer, mevr,

Ik heb afgelopen paar dagen contact gehad met Gerben van jullie support afdeling en Sophie van webwinkelfacturen (API bouwer)

Er is een behoefte vanuit mij, in het kader van automatiseren/digitaliseren van mijn administratie, om de verkoopfacturen mee te sturen via de API koppeling naar mijn boekhoudpakket iMuis. Deze vraag werd helaas snel beantwoord met; dit is niet mogelijk.

Nu kom ik zelf uit de software branche en weet dat het wel mogelijk is om documenten mee te sturen via een API. Om die reden stond ik ervan te kijken dat dit vanuit Lightspeed niet kan?

Mijn technisch contactpersoon bij iMuis heeft ook een mogelijke oplossing hiervoor aangedragen. https://apps.imuisonline.com/muis-apps/hoe-maak-ik-een-journaalpost-waaraan-een-pdf-document-is-gekoppeld/

Ook als verkoopfacturen encrypted zouden zijn gaf hij aan dat middels het converteren van het uitvoerbestand de PDF toch goed doorgestuurd zou worden.

Daarbij lijkt mij dit ook de toekomst voor bedrijven die online werken.

Graag zou ik daarom telefonisch met jullie contact willen hebben om te horen wat nu eigenlijk het probleem is. Mogelijk zou ik jullie ook in contact kunnen brengen met de technische medewerker van iMuis om samen te kijken naar een oplossing.

Alvast bedankt voor de moeite, ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,

Ruud van den Bergh

Post edited by Geanny on
Sign In or Register to comment.