Medewerker helpt shop omzeep

cvdwalcvdwal Member Berichten: 10
Was al falicant tegen het mail gebeuren, maar goed. Nu kreeg ik vanmiddag daarbij assistentie om de mail om te zetten en wat blijkt nu, diegene heeft de DNS instellingen gewijzigd en daarmee de site om zeep geholpen. Kwam daar net achter en uiteraard is er weer niemand aanwezig, door verbonden naar de Engelse support waar ik nu al 69 minuten mee aan de lijn zit.

Geweldig Lightspeed!!       Top "om zeep" geholpen

4 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 262 ✭
    Jeetje, dat is niet mis - heb je de site inmiddels weer aan de praat kunnen krijgen?
  • Ali_MasoumieAli_Masoumie Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 147 moderator
    Hi @cvdwal,

Vandaag hebben wij het probleem samen onderzocht en geconstateerd dat het niet helemaal goed ging bij Hosty.

Gelukkig hebben wij dat in samenwerking met Hosty uiteindelijk goed weten op te lossen en is je webshop weer sinds vanochtend goed bereikbaar ! :smile:

Mocht je nog vragen hebben of omtrent het bovenstaande nog willen bespreken, wil ik je vragen even te reageren op de ticket die wij hierover hebben. Ik zal je dan graag te woord staan en indien nodig neem ik nog even telefonisch contact met je op. :wink:

Fijn weekend !
  • cvdwalcvdwal Member Berichten: 10
    Nee, geen opmerking behoudens dat jij inderdaad een 10 met een griffel verdient en Hosty, behoudens dan diegene die het wel snapte, het befaamde brefetje......
    Heb nog aangegeven dat de standaard nameservers een heel ander adres weergeven dan bij de DNS checker maar daar heb ik geen antwoord meer op gehad.
    Was me het dagje wel.........
  • Ali_MasoumieAli_Masoumie Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 147 moderator
    Goed om te lezen dat alles nu naar wens is. Fijn weekend!
Log In of Registreer om te reageren.