Kiyoh koppeling Lightspeed werkt niet meer

KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 38 Member
Kom er net achter dat de Kiyoh koppeling al weken niet meer werkt. Er worden geen uitnodigingen voor reviews verstuurd! Kiyoh is op de hoogte, het probleem ligt bij Lightspeed. Ze hebben echter verzuimd om hun klanten in te lichten. Lekker bezig!
<13

64 reacties

• Tim BroereTim Broere Berichten: 17 Member
    Klopt, wij hebben laatst zelf gebeld met Kiyoh. Ze kunnen bij Kiyoh kennelijk niet zien wie er met Lightspeed werkt, bij Lightspeed hebben ze er kennelijk geen werk van gemaakt om klanten in te lichten.

Er zit niets anders op dan nu handmatig uitnodigingen te gaan versturen. Wij hebben de beste ervaringen als we ze net na de middagpauze, tussen 13:00 en 14:00 versturen. Succes, hopelijk is het snel opgelost.
  • KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 38 Member
    Bij wie de oorzaak/schuld danook, zeer onprofessioneel om je klanten niet in te lichten.
  • MNTMNT Berichten: 81 Member ✭
    Verhip, inderdaad. Ik vond al dat er weinig beoordelingen waren, maar het is niet iets waar we heel actief mee bezig zijn (gaat immers automatisch)...
    Ze kunnen bij Kiyoh kennelijk niet zien wie er met Lightspeed werkt

Dat is onzin, de app wordt namelijk gehost bij Kiyoh zelf, ook de instellingen in die app worden door Kiyoh opgeslagen en niet door Lightspeed. Zij kunnen dus, per webshop, zien wie de Lightspeed koppeling gebruikt.
  • Tim BroereTim Broere Berichten: 17 Member
    MNT zei:
    Ze kunnen bij Kiyoh kennelijk niet zien wie er met Lightspeed werkt

Dat is onzin, de app wordt namelijk gehost bij Kiyoh zelf, ook de instellingen in die app worden door Kiyoh opgeslagen en niet door Lightspeed. Zij kunnen dus, per webshop, zien wie de Lightspeed koppeling gebruikt.
    Just the messenger  :)
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    oktober 2018 aangepast
    Hallo @KrijneneSolutions. Er was bij ons niks bekend over een storing met Kiyoh totdat jij ons hierover contacteerde. Zoals mijn collega ook aangaf in het ticket, hij heeft nav jullie gesprek contact gezocht met Kiyoh. Zij bevestigden dat het probleem bij hen ligt en zijn het aan het onderzoeken.

Edit: dit is door Kiyoh aan ons doorgegeven maar het was bij Support niet bekend.

Uit je bericht kan ik niet opmaken of je onze terugkoppeling met deze informatie ook hebt ontvangen. Mocht je onze reactie van 3 october niet hebben ontvangen, geeft het aan me door en ik zal de email nog een keer naar je versturen.
    Post edited by Nynke on
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • PaulaPaula Berichten: 804 Member, Beta tester 
    En zo wordt er weer modder gegooid richting LS terwijl zij niet het probleem zijn. 

Just saying... 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
    oktober 2018 aangepast
    @nynke , geen mail bekend.
    We zijn niet uit op een paarse krokodil maar een oplossing. Feit is dat een koppeling tussen Kiyoh en Lightspeed niet meer werkt sinds 12-9. Dan moet je als partners (kiyoh-Ls) toch alert op zijn en je klanten inlichten.
    @nynke , geen mail bekend.
    We zijn niet uit op een paarse krokodil maar een oplossing. Feit is dat een koppeling tussen Kiyoh en Lightspeed niet meer werkt sinds 12-9. Dan moet je als partners (kiyoh-Ls) toch alert op zijn en je klanten inlichten.

Hier sinds 17 september (eerste account) en 18 september (tweede account).

Ik vind het belachelijk dat Kiyoh daar niets over laat weten. Als ze het niet wisten is dat zelfs nog dommer, dergelijke belangrijke dingen moeten ze monitoren.

Vind het trouwens vreemd dat ze naar Lightspeed wijzen. De koppeling in Lightspeed is er namelijk al een tijdje uit, dat gaat nu allemaal via de app van Kiyoh
  • SanneSanne Berichten: 1 Member
    Bedankt voor jullie berichten in dit topic.

Over bovenstaand is intensief contact met Lightspeed en benodigde partners. Zodra er meer bekend is, zullen we onze klanten direct informeren. We houden jullie op de hoogte. 

Met vriendelijke groet, Kiyoh
    Misschien een idee om klanten überhaupt na een maand te informeren? Wij wisten namelijk van niets, tot dit topic er was...
  • IngmarSpitIngmarSpit Berichten: 28 Member
    Ik heb ook zelf net even gebeld. Nog geen oplossing. Om toch nog even op Lightspeed en haar eigen service door te gaan: Het SeoShop forum had voorheen een uitstekende signaal functie omdat dit soort forum berichten in de backoffice zichtbaar waren. Dat is inmiddels niet meer zo, met als resultaat dat ik het forum nog nauwelijks bezoek. Dat betekent ook dat ik dit soort forum berichten mis helaas. Ik zou willen suggereren om die functionaliteit weer terug te brengen.
  • Monique ElliottMonique Elliott Berichten: 20 Member
    Het is nu wel echt hoog tijd dat dit wordt opgelost...
    Sinds 12-9 werkt het niet meer. We verwachten wel restitutie van abonnements-geld van Kiyoh want dit is echt te gek voor woorden.
  • remborembo Berichten: 3 Member
    Iemand al wat gehoord?
    Wat is een alternatief voor Kiyoh? Idealiter wil ik mijn reeds behaalde beoordelingen terug importeren.

@Nynke is er nog feedback gekomen van Kiyoh? Wat zijn jou suggesties uit de appstore om evt. over te stappen?
    Wat is een alternatief voor Kiyoh? Idealiter wil ik mijn reeds behaalde beoordelingen terug importeren.

MyProductReviews van Shappz
    www.devrolijkeengel.nl
    Vandaag eindelijk iets gehoord na zelf boze email gestuurd te hebben:

"Zoals u heeft gemerkt is de koppeling inderdaad nog niet actief.

We zijn momenteel met een groot onderzoek bezig, waar hopelijk een duidelijke oorzaak uit komt. Wanneer er een oplossing bekend is , of een eventuele tijdsindicatie laat ik dit direct aan u weten.

Dank voor uw geduld, wanneer het probleem is opgelost, zal er uiteraard een passende compensatie volgen!"

• Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Berichten: 60 Member ✭
    Paula zei:

MyProductReviews van Shappz
    https://www.webwinkelkeur.nl doet t leuk, veel mogelijkheden o.a. importeren van meerdere review sites. wij hebben deze nu een jaartje draaien op een andere shop van ons.. als kiyoh nog lang gaat duren dan zullen we wel over moeten.. dit duurt echt nu veel te lang
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
    Oh wacht, Kiyoh is op webshop niveau, geen product reviews.... Dan is MyProductReview inderdaad niet van toepassing. 
    Wij gebruiken hiervoor ook met tevredenheid de automatische reviews van webwinkelkeur. 
    www.devrolijkeengel.nl
  • Pauline BokPauline Bok Berichten: 8 Member
    Hier ook al 42 dagen geen KIYOH meer dus ook geen 'sterretjes' meer bij je Adwords advertenties!. Aangezien het alleen LightSpeed klanten betreft kunnen zij mss KIYOH achter de broek aan zitten?

Graag voorstellen voor een alternatief ;-)

De koppeling werkt inmiddels weer. Ik heb echter nog niets vernomen van Kiyoh. Niet toen de service er uit knalde, en niet nu de service weer online is. Ben nou niet echt onder de indruk van het service niveau ;-)
    Hier doet ie nog niks hoor.
    Heb al gekeken, maar kan ze nergens zelf een review geven! :s
  • Pauline BokPauline Bok Berichten: 8 Member
    Weer een week verder dus inmiddels 50 + dagen met een niet werkende tool! Wanneer gaat er wat gebeuren Kiyoh?
    Als ik kijk op de pagina Uitnodigen in Kiyoh zelf, staan daar sinds een week ook weer automatisch verzonden uitnodigingen op.
    november 2018 aangepast
    Hier ook nog niets... hopeloos...

Overstappen naar Webwinkelkeur ook 3x niks ... ze kunnen/willen mijn 2500 beoordelingen uit Kiyoh niet overnemen of importeren.

Iemand nog suggesties?

**** UPDATE: na overleg met Webwinkelkeur is er een goede methode bepaald om de reviews van Kiyoh alsnog in te lezen ****
    Post edited by Monique Elliott on
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Berichten: 60 Member ✭
    Als ik het goed begrepen heb dan kunnen ze het wel, maar mogen het niet als kiyoh geen toestemming geeft. Dus een andere partij is dan nooit een optie voor je als je persee deze reviews mee wil nemen en kiyoh geen toestemming geeft
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • MaartjeMaartje Berichten: 128 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi allen, ik heb zojuist Kiyoh even gesproken over deze vervelende situatie. Ze zien dat bij een enkele shop de koppeling wel werkt, dit zou dus het geval kunnen zijn bij @IngmarSpit. Op dit moment zoekt hun Product Developmentteam naar de verschillen tussen de werkende shops en de shops waar dit helaas niet het geval is. Op dit moment kan Kiyoh nog geen timeline geven. Mocht één van jullie ook geluk hebben dat de koppeling werkt, laat dit dan even weten, dit kan Kiyoh helpen in het onderzoek!
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.