Eenmalige pinmogelijkheid

CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 167 Member ✭
Hoi,

wij hebben in december een stand bij een kerstmarkt.
We willen hier graag een pin-mogelijkheid aan de bezoekers aanbieden, maar zullen die mogelijkheid in het vervolg niet of zelden hoeven aan te bieden.

Heeft iemand tips voor een eenmalige pin-oplossing?

Alvast dank!

Groet

Judith

6 reacties

• PaulaPaula Berichten: 832 Member, Beta tester 
    Je kunt relatief eenvoudig voor enkele dagen een pinapparaat huren. 
    Je betaalt de huur voor een vooraf bepaald aantal dagen en uiteraard de normale kosten per transactie. Ik durf niet meer precies te zeggen wat de kosten voor huur waren, maar het viel me op zich wel mee. 
    Ik heb er ook een keer aan gedacht om het te doen, omdat het volgens mij behoorlijk conversie verhogend was, maar uiteindelijk door tijdgebrek toch niet iets mee gedaan (en het bleek toen mijn laatste beurs te zijn dus ook niet verder naar gekeken) 
    Ik weet nog dat ik best wat aankopen tijdens een beurs gemist had omdat men niet kon pinnen bij mij. Dus zeker de moeite waard! 

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • pixigopixigo Berichten: 7 Member
    Wij hebben een iZettle en Sumup pinautomaat in gebruik.
    Eerst deze we Sumup, maar die hadden toen geen productbeheer in de app (weet niet hoe het nu is eigenlijk). Een collega had iZettle waarbij je wel vaste producten in de app kon beheren en dus die ook maar even geprobeerd. 
    Voor een festival gebruiken we nog steeds sumup.

Beide bevallen prima en de kosten zijn gelijk met 2,75 % van de transactie. 

Aanmelden bij Sumup kan hier
    En bij iZettle hier

Handig zou dan wel weer zijn als ze wat meer integratie mogelijkheden hadden zodat je via een automatische import of andere koppeling direct je Lightspeed producten kon inladen/synchroniseren.
  • Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Berichten: 35 Member
    Wij hebben goede ervaringen met Mijnpin.nl
    Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 167 Member ✭
    Dank jullie wel! Gaan we volgende week verder induiken :)
  • MarjaMarja Berichten: 105 Member
    Izettle is zeker een aanrader voor als je het af en toe gebruikt. Werkt super handig en klanten kunnen zowel met pincode als contactloos betalen. Weet niet zeker, maar volgens mij zou ik je via mijn account een kortingscode kunnen mailen. Als je dat wilt, hoor ik het wel, dan ga ik even zoeken voor je.

• JoanMlJoanMl Berichten: 94 Member, Beta tester ✭
    Op grotere beurzen kun je vaak ook een pinapparaat huren via de organisatie. Of dat duurder/goedkoper is dan zelf regelen wet ik niet.
Log In of Registreer om te reageren.