Ervaring Wiser Search | zoekresultaten functie

RosaRosa Member Berichten: 30
oktober 2018 aangepast in Apps en integraties
Heeft iemand hier ervaring met de app Wiser Search?

Wij hebben hem paar dagen gedaan, maar was mobiel echt dramatisch. Ook desktop wat probleempjes, maar dat was niets vergeleken met mobiel (teksten voerlappen, prijzen dwars door teksten, moeilijk te scrollen, ook al zijn er meer resultaten, toont er maar enkele, je kan gewoon niet verder scrollen, en pagina's zoals blogs ook doorelkaar qua layout en niet aanklikbaar, prijsbalk na 1x verschuiving gooit de hele functie plat).

Ik vraag me dus af of er anderen zijn die het gebruiken en hoe ze dat op hebben gelost (krijg geen reactie van Wiser Search en wil niet gelijk slechte review schrijven)? Want wil het nu op maat laten maken en dat kost wat, dus eerst nog even dubbel checken of een van jullie betere ervaring heeft, want wellicht ligt het aan mij?

Hoor graag van jullie! Thanks!

4 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 235 ✭
    Wiser search heeft belabberde klantenservice. Ik heb, geen grap, een keer na een maand pas een antwoord op een mail gehad.
    Grootste kans heb je als je ze elke dag belt.
    Daarnaast is het updaten van productinformatie tergend traag / non-existent. Met andere woorden, er worden na maanden nog steeds verwijderde producten in de resultaten getoond.

Maar: het is de enige app die een dergelijke zoekfunctie aanbiedt (bij mijn weten).
  • RosaRosa Member Berichten: 30
    @CelticWebMerchant
    Okay, dan ben ik dus niet de enige met die ervaring. Maar er is inderdaad geen andere. Ik ga het nog eens opnieuw proberen en anders toch maar iets op maat laten maken.
    Thanks voor je feedback!
  • StefanStefan Member, Partner Berichten: 30 partner
    Hi @Rosa

Sooqr is zeker een aanrader en toch wel naar mijn mening een betere variant dan WiserSearch. Voor Sooqr is er helaas geen kant-en-klare app dus het dient wel ingebouwd te worden als maatwerk. De maandelijkse kosten liggen voor Sooqr wel iets hoger dan die van WiserSearch maar dat is het zeker wel waard! ;-) 

https://www.sooqr.com/

Mocht je gebruik willen maken van Sooqr en wil je dat dit voor je wordt ingebouwd kunnen wij je hier zeker bij helpen. 

Fijne avond! 
    Met vriendelijke groet,

Stefan Molders

Molders Media

Molders Media B.V.
    Telefoon: + 31 (0) 85 - 060 15 70
    E-mail: [email protected]
    Website: https://moldersmedia.nl/
  • RosaRosa Member Berichten: 30
    @MoldersMedia
    Thanks, ik ga je even mailen, wil toch iets beters dan wiser search :)

Log In of Registreer om te reageren.