PriceMotion

DoxxFoodDoxxFood Member Berichten: 1
Met PriceMotion kan je je eigen prijzen vergelijken met de concurrenten. Je kunt een lijst aanleggen van je eigen producten die vervolgens aan de hand van EAN-nummers worden vergeleken. In de productenlijst staan voorbeeldproducten. Deze kan je verwijderen maar verschijnen steeds opnieuw na inloggen en verdringen zo je eigen producten.
Contact met PriceMotion leidt niet tot een oplossing. In telefoongesprekken wordt beloofd dat degene die er over gaat terug zal bellen. Dit gebeurt nooit. Op emails wordt niet gereageerd. Ik heb pas antwoord gekregen toen ik een klacht heb neergelegd bij Lightspeed en dan krijg je aanmaningen als je niet binnen een dag reageert (terwijl zij dus in drie weken niet reageerden).
Deze app is niet aan te raden. De app zelf is van bedroevende kwaliteit en de serviceverlening is zo mogelijk nog slechter. Ik adviseer Lightspeed de connectie met PriceMotion te verbreken. Zij zijn Lightspeed niet waardig.

1 reactie

• heimenheimen Member Berichten: 1
    Dag Erik, jammer dat je zo ontevreden bent. We hebben inderdaad steken laten vallen maar volgens mij hebben we je ondertussen netjes geholpen. Je probleem was niet helemaal duidelijk en dat heeft onze supportdesk niet goed opgepakt. Daar hebben we van geleerd. Ik heb je ook mijn mobiele nummer gegeven voor rechtstreekse support indien noodzakelijk. Ik heb niets meer gehoord dus ik hoop dat het allemaal gelukt is. Je kunt de gratis versie gewoon blijven gebruiken totdat je helemaal tevreden bent.
Log In of Registreer om te reageren.