Wie weet waar je een klacht in kan dienen bij Lightspeed?

Zojuist een heel vervelende ervaring gehad met een support-medewerker van Lightspeed.
Vrijdag (langer dan een uur) "hulp" gehad met het overzetten van de email omdat Lightspeed hiermee is gestopt. Het ging erg moeizaam, ben heel vaak in de wacht gezet omdat medewerker ook weer hulp moest vragen aan collega. Geen probleem natuurlijk, maar 17 uur naderde.
Medewerker gaf ook aan erg moe te zijn. Goed te begrijpen met al die telefoontjes van mensen die op het laatste moment gebruik willen maken van de hulp met het overzetten.
Nu is een deel van de mappen overgezet in Thunderbird en kan ik sinds vrijdag kan ik geen mail meer versturen.
Maandag weer met Lightspeed gebeld, maar zij konden niets betekenen zonder teamviewer, had helaas geen goede internetverbinding op die locatie.
Vandaag wederom gebeld en krijg dezelfde medewerker aan de telefoon.
Weer kwam hij er niet uit, hij opperde dat het bij Transip kon liggen. Hem gevraagd hulp te vragen bij een collega voor het overzetten van de rest van de mappen zodat ik ondertussen contact op kon nemen met Transip, het was inmiddels weer 1530 uur.
Waarop de medewerker geïrriteerd reageerde dat hij zijn best deed (ik had niet gezegd dat hij dat niet deed)
en dat ik blij mocht zijn dat hij mij nog wilde helpen omdat vrijdag de deadline verliep voor hulp bij het overzetten van de email.
Gevraagd naar zijn leidinggevende, maar die was in gesprek en ik kon er ook niet op wachten. Hij zou haar vragen terug te bellen. Wie weet gebeurt dat nog.
Helaas heb ik in het verleden ook eens zo'n ervaring gehad, toen nog SEO shop.
Heb er buik vol van "dankbaarheid"tonen.
En dan ook nog es tien minuten gezocht of er echt geen mogelijkheid was om een klacht in te dienen, niet gevonden. Dus begin ik maar hier...
Iemand een idee waar dit kan, ik ga liever niet social media op om mn gal te spuwen.

Antwoorden

• Faruk KasumFaruk Kasum Member Berichten: 17
    Wel vreemd dat hier niet op gereageerd wordt...
    https://www.ikfixem.nl - iPhone onderdelen, schermen, batterijen en accessoires. 
  • FOOFOO Member Berichten: 859 
    Dit hoort niet op een forum thuis wat mij betreft. Klachten indienen kan gewoon bij LS zelf.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • ManoukManouk Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 40 moderator
    Beste,

We hebben dit destijds samen besproken en volledig begrijpelijk en naar tevredenheid opgelost. Mocht er iets zijn waar Lightspeed mee kan helpen of een dergelijke klacht ingediend moet worden dan kun je dat altijd telefonisch of per ticket doen en wordt dat ten allen tijden opgevolgd.
Deze discussie is gesloten.