Producten review pagination

JF85JF85 Berichten: 107 Member ✭
Is het een idee om een soort van pagination aan de producten-review toe te voegen? Want in 6 maanden tijd hebben we meer dan 150 reviews voor één product verzameld. Het gaat steeds beter met de reviews en de aantal blijft maar groeien waardoor de klant te veel moet scrollen om de reviews te kunnen lezen! Uit mijn ervaring is dat best irritant. Hoe denken jullie hierover? Is dit een goed idee? Hoe kan dit gerealiseerd worden?
Getagd:

7 reacties

• PaulaPaula Berichten: 827 Member, Beta tester 
    Ik zou dat ook een heel goed idee vinden! :+1:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • FOOFOO Berichten: 557 Member 
    Huh? 150 Reviews op 1 product? 

Ons is verteld dat het maximum op 50 staat i.v.m. laadtijden e.d.. Daarom stuurt @Shappz geen uitnodigingen meer voor de hardlopende artikelen, omdat die al op de max zitten. Dat ging inderdaad ook erg snel, dus doodzonde dat daar nu geen nieuwe bij komen. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    Wij zitten met sommige artikelen op 30 of 40 reviews en dat is al een behoorlijke lijst om te scrollen. 
    www.devrolijkeengel.nl
    Maar mij gaat het niet zozeer om het scrollen van de reviews (ik denk dat het voor een klant handiger is om te scrollen dan steeds pagina's door te klikken, althans, dat vind ik zelf prettiger als ik op een andere site ben) maar het gaat erom dat de informatie die onder de reviews weergegeven wordt nu "uit beeld verdwijnt". 
    Productbundels worden nu pas weergegeven als je de hele review lijst doorscrollt. 
    www.devrolijkeengel.nl
    Dat vind ik op zich nog niet zo erg. Ik verwacht niet dat klanten alle reviews lezen. Het is vooral van belang dat er een goede score staat, die uit veel verschillende reviews bestaat. En vooral in de Google zoekresultaten scoort dat natuurlijk héél goed!

Zie onderstaand voorbeeld. Daar zaten we op de max van 50, maar hebben we er een paar verwijderd, zodat er ook weer nieuwe reviews bij kunnen komen. Het komt anders zo ongeloofwaardig over.

Maar blijkbaar is het dus toch mogelijk om meer reviews te verzamelen per product??

Voorbeeld: https://www.devrolijkeengel.nl/christoffel-muntje.html

Zowel de bundels als de gerelateerde producten verdwijnen nu letterlijk uit beeld. Pas als iemand alle reviews doorscrollt zie hij de bundels en gerel.producten. 
    www.devrolijkeengel.nl
    Paula zei:
    Voorbeeld: https://www.devrolijkeengel.nl/christoffel-muntje.html

Zowel de bundels als de gerelateerde producten verdwijnen nu letterlijk uit beeld. Pas als iemand alle reviews doorscrollt zie hij de bundels en gerel.producten. 
    Da's minder ja. Met onze layout geen last van, daar staan de reviews naast elkaar in een scrollbalk. 
Log In of Registreer om te reageren.