Geen verzendlabel met extra opties bij orders met afhaalpunt

PaulaPaula Berichten: 804 Member, Beta tester 
november 2018 aangepast in Klanten, communicatie en service
Hoi allen,

bij bestellingen bezorgd thuis of op het werk, kun je kiezen tussen "print verzendlabel" en "meer ---> print verzendlabel met opties" Dat laatste kun je gebruiken om bijvoorbeeld verzekerd te versturen, om handtekening vragen, etc. 
Zie printscreen: 

Maar wanneer iemand gekozen heeft voor afhalen bij een PostNL afhaalpunt staat er alleen een knop met print nieuw verzendlabel. Hier kun je dus geen extra opties voor instellen:

Ik heb een ticket ingeschoten, maar vaak komt hier sneller een oplossing van medegebruikers ;) 
Weet iemand waarom die knop mist bij bestellingen met afhaalpunt en hoe kan dat eventueel ingesteld worden? 
Alvast bedankt! 

Groetjes, Paula 
De Vrolijke Engel 
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

2 reacties

• FrankFrank Berichten: 62 Member
    Ik weet wel dat bij een afhaalpunt de klant altijd Legitimatie moet laten zien en een handtekening moet zetten. Verzekerd verzenden kun je ook al instellen bij de PostNL integratie zelf. Dat is waarschijnlijk de reden.

Maar het zou handig kunnen zijn bij bepaalde producten die niet boven de ingestelde grens komen waarbij je automatisch verzekerd verzend maar die je wegens de fragiele aard (of een andere reden) toch verzekerd wilt verzenden. 

• PaulaPaula Berichten: 804 Member, Beta tester 
    Ja, verzekerd versturen kan inderdaad wel met mijnpostnl.nl 
    Maar dat is een redelijk omslachtig programma. 
    Het zou inderdaad handiger zijn als die knop ook gewoon bij de afhaalbestellingen erbij staat. Hij staat er ook bij overige orders, dus het lijkt me wel gewoon in te stellen. 
    Bedankt voor je antwoord @Frank :+1:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.