Wel order geplaatst, geen order nummer, kan order nu niet openen

Dit is echt raar.... weet niet of er meer mensen zijn die dit hebben?
Zojuist heeft een klant een bestelling geplaatst en betaald, en er is geen ordernummer aangekoppeld, dit veld is gewoon leeg. Om deze redenen kan ik ook de order ook niet openen.

10 reacties

• iedereen_looptiedereen_loopt Berichten: 20 Member
    @Marja ik heb iets vergelijkbaars. Ik heb een order, maar op de (automatisch aangemaakte) factuur ontbreekt het factuurnummer
  • KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 42 Member
    Hier ook net. Bestelling maar geen ordernummer, wel factuur. Kan de order ook niet openen in de back-office.
  • [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] ✭ Berichten: 0 ✭
    Hier ook net. Bestelling maar geen ordernummer, wel factuur. Kan de order ook niet openen in de back-office.
    Apart he? Je kan de order nu echt niet inzien toch?
    Via facturen kan je er wel bij, er staat op de plaats van ordernummer (empty).  Test order erna is wel met ordernummer. Gelukkig nummert hij wel door. @lightspeed: Hick-up of zoveelste database probleem?
    Via facturen kan je er wel bij, er staat op de plaats van ordernummer (empty).  Test order erna is wel met ordernummer. Gelukkig nummert hij wel door. @lightspeed: Hick-up of zoveelste database probleem?
    Maar pakbon uitprinten voor de klant en het inpakken zit er niet in toch? Of heb je daar ook een trucje voor?
    Ja, order aanvinken in overzicht orders, dan 1 items geselecteerd; pakbon afdrukken kiezen.
    Ja, order aanvinken in overzicht orders, dan 1 items geselecteerd; pakbon afdrukken kiezen.
    Oh zo doe ik dat eigenlijk nooit... Ga ik straks proberen, thanks!!
  • MaartjeMaartje moderator Berichten: 194 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Allereerst: goed om te zien dat jullie elkaar zo op weg helpen! Via de facturen kun je de order inderdaad wel openen.
    Het ontbreken van het ordernummer is een gevolg van de database problemen die we afgelopen week hebben ondervonden. Zoals in dit topic aangegeven is er vannacht gewerkt aan het optimaliseren van de database: dit is succesvol verlopen.
    Op dit moment onderzoeken we nog hoe veel orders hier last van hebben en wat hier de meest geschikte oplossing voor is.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • iedereen_looptiedereen_loopt Berichten: 20 Member
    @Maartje bij ons gaat het over een factuurnummer dat ontbreekt. Een order zonder nummer zou ik nog mee kunnen leven. Maar met een factuur zonder nummer kan mijn boekhouder niet leven...
  • MaartjeMaartje moderator Berichten: 194 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    @iedereen_loopt ik stuur je even een Support ticket, wil je daarin de url van de order naar ons toesturen? Dan zoeken we naar een oplossing voor je!
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.