daling organische bezoekers

aresthoarestho Berichten: 22 Member
Wanneer ik naar onze organische bezoekers aantallen kijk valt het mij op dat er het hele jaar een stijgende lijn in heeft gezeten. Echter vanaf de 2e week augustus zijn de aantallen abrupt en sterk gedaald. Wijzigingen hebben op de site niet plaats gevonden, iemand enig idee wat ik mis?

groet

arie

11 reacties

• JasperJasper Berichten: 3 Member
    Om hoeveel procent van de bezoekers gaat het?
  • JohanJJohanJ Berichten: 152 Member 
    Bij ons geen vergelijkbare dip.
    De dip in juni is door aanpassingen in de Analytics code en is dus geen juiste weergave.

• ThomThom Berichten: 12 Member
    @arestho kan je de dip iets verder toelichten? Waar heeft deze dip plaatsgevonden? Zie je dit over meerdere kanalen terug? Zie je enkele rankings die gedaald? Etc. 

@JohanJ niet echt een waardevolle reactie. En je groei ziet er goed uit ;) 
  • FOOFOO Berichten: 558 Member 
    Hier ook niets vreemds te zien.

In februari overgegaan naar Lightspeed, waardoor de organische bezoekers tijdelijk daalden. Logisch, omdat Google de site opnieuw moest indexeren.

Daarna rustige toename richting de zomer en de gebruikelijke drukte in de zomermaanden, die vervolgens weer langzaam daalt nu het minder fietsweer wordt. Net als @JohanJ een dip in juni ivm aanpassingen Analytics code.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    JohanJ zei:
    Bij ons geen vergelijkbare dip.
    De dip in juni is door aanpassingen in de Analytics code en is dus geen juiste weergave.

De decemberdrukte komt al mooi op gang zo te zien! 
  • PaulaPaula Berichten: 831 Member, Beta tester 
    FOO zei:
    De decemberdrukte komt al mooi op gang zo te zien! 
    Wij zijn ons alvast geestelijk en mentaal aan het voorbereiden op een aantal.... interessante weken  :p En met interessant bedoel ik dat je van voren niet meer weet of je van achteren nog leeft ;) :D 
    Heerlijk!!! 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
    Paula zei:
    Wij zijn ons alvast geestelijk en mentaal aan het voorbereiden op een aantal.... interessante weken  :p En met interessant bedoel ik dat je van voren niet meer weet of je van achteren nog leeft ;) :D 
    Heerlijk!!! 
     :D  :D
    Van zo'n periode probeer ik nu juist bij te komen! Lukt alleen nog niet helemaal......   
  • aresthoarestho Berichten: 22 Member
    de daling is organisch(google) een goeie 30% andere kanalen laten geen daling zien
    Ik weet wat organisch is en Johan denk ik ook wel. 
    Grafiek is van de organische bezoekers. 

Misschien dat je zelf wat meer info kunt geven? Website, grafiek, bezoekersaantallen, etc.. 
  • JasperJasper Berichten: 3 Member
    Hallo Arie, 30% is wel veel dus misschien ben je ook getroffen door de update. Michelle die hier ook op het forum zit weet er ook veel van. Heeft mij een uitgebreide uitleg gestuurd.
  • JohanJJohanJ Berichten: 152 Member 
    FOO zei:
    Ik weet wat organisch is en Johan denk ik ook wel. 
    Grafiek is van de organische bezoekers. 

Misschien dat je zelf wat meer info kunt geven? Website, grafiek, bezoekersaantallen, etc.. 
    Mijn grafiek is inderdaad (uiteraard) ook van de organische bezoeken. 
Log In of Registreer om te reageren.