Tekstpagina aanpassen

AutokompaanAutokompaan Berichten: 2 Member
Graag hoor ik of er meer mensen dit probleem hebben.. 

Als ik in het menu bij inhoud een pagina aanpas veranderd er NIETS op de website. Ik heb al vaak op F5 gedrukt, zelfs CTRL F5, en al eens een dag gewacht. (kan niet vinden of de cache ook te legen is) Zelfs als ik de pagina op niet zichtbaar zet set blijft hij bestaan. Nieuwe producten toevoegen lukt prima, en dan zijn ze ook direct zichtbaar. Hoop dat iemand er wat mee kan..

Groeten, Hans

14 reacties

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Berichten: 33 Member
    Graag hoor ik of er meer mensen dit probleem hebben.. 

Als ik in het menu bij inhoud een pagina aanpas veranderd er NIETS op de website. Ik heb al vaak op F5 gedrukt, zelfs CTRL F5, en al eens een dag gewacht. (kan niet vinden of de cache ook te legen is) Zelfs als ik de pagina op niet zichtbaar zet set blijft hij bestaan. Nieuwe producten toevoegen lukt prima, en dan zijn ze ook direct zichtbaar. Hoop dat iemand er wat mee kan..

Groeten, Hans
    Hoi Hans, wij hebben hier geen last van! Welke pagina betreft het bijvoorbeeld?
    Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• FOOFOO Berichten: 526 Member 
    Hier iets soortgelijks met banners. Op de eigen PC blijven de oude banners (met nieuwe teksten) maar naar voren komen. Cache legen helpt niet. Op een andere PC staan wel de nieuwe banners. Het zal een cache probleem o.i.d. zijn, maar wel vrij hardnekkig. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • MaryMary Berichten: 56 Member

Wij kampen ook iedere keer met dit probleem indien we onze banners op de homepage wijzigen. Cache legen helpt niet, het moet toch niet kunnen dat het dagen duurt voordat het aangepast wordt? En hoe lang blijven oude banners zichtbaar bij andere bezoekers dan jezelf die bijv. niet hun cache regelmatig legen?

Heeft iemand tips hiervoor dan hoor ik ze graag :)

ps wij hebben het Exclusive thema van DMWS wellicht heeft dat er ook nog mee te maken...

Als je de pagina ververst met "Ctrl + F5" zou de pagina goed weergegeven moeten worden. Maar inderdaad kan het dan voorkomen dat bij klanten de oude banners nog een tijdje blijven staan vanuit hun cache. 
  • JohanJJohanJ Berichten: 139 Member 
    FOO zei:
    Als je de pagina ververst met "Ctrl + F5" zou de pagina goed weergegeven moeten worden. Maar inderdaad kan het dan voorkomen dat bij klanten de oude banners nog een tijdje blijven staan vanuit hun cache. 
    Maar dan alleen bij klanten die eerder op je site zijn geweest.
    JohanJ zei:
    Anders hebben ze ook geen cache....     :p
  • JoanMlJoanMl Berichten: 92 Member, Beta tester ✭
    Het duurde bij mij vorige keer wel 2 dagen voordat de juiste foto werd overgenomen in de banner. Tekst wijzigen lukte al helemaal niet. Dat heb ik toen maar zo gelaten. Alles wissen, 10x F5 hielp niets.
    JoanMl zei:
    10x F5 hielp niets.
    "Ctrl F5"
  • JohanJJohanJ Berichten: 139 Member 
    FOO zei:
    JohanJ zei:
    Anders hebben ze ook geen cache....     :p
    Dat weten jij en ik maar dat was even voor degenen die minder kennis hebben op dit gebied of er even niet bij stilstaan.
    FOO zei:
    JoanMl zei:
    10x F5 hielp niets.
    "Ctrl F5"

Dat bedoel ik ook. Ctrl F5, helpt niet.
  • SolarguardSolarguard Berichten: 22 Member
    Wij hebben hetzelfde probleem met banners. Ik werk standaard in chrome maar dan gebeurd er inderdaad niks. Als ik dan internet explorer open, zie ik wel de juiste afbeelding staan.
  • MaryMary Berichten: 56 Member
    Dank jullie wel voor je reacties. Inmiddels zijn ze aangepast... Pagina verversen (hard refresh) had ik ook al diverse malen gedaan alsmede cache legen maar toch blijven de oude banners nog behoorlijk lang staan :( 
    Het is niet dat ik geen geduld heb, alhoewel ;), maar je kunt niet verder, we passen ze vaak tegelijk aan en ook al hebben we aparte formaten voor tablet en mobiel het wordt toch niet helemaal goed weergegeven en we zien graag het totaalbeeld op zowel desktop, tablet als mobiel...
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Berichten: 60 Member ✭
    stukje java script toevoegen zou moeten helpen: https://forums.adobe.com/thread/603803
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
Log In of Registreer om te reageren.