Op zoek naar een goede uitgebreidere Filter Functie gekoppeld aan product varianten.

Kim van KemenadeKim van Kemenade Berichten: 13 Member
Met 2 van onze shops lopen we tegen een flinke beperking in de filter en/of zoekfunctie aan.

We verkopen hierin beha's die in soms wel 40 maten gemaakt worden.
Het liefste zouden wij een filter hebben waar men de maat aan kan klikken en alleen de beha's in die maat tevoorschijn komen.
Daarbij komt nog dat we dit niet elke keer met de hand bij willen houden als een model uit loopt of maten komen te vervallen bij het product en moet dan eigenlijk automatisch ook uit die filter verdwijnen.

We hebben het zoeken op maten momenteel via de zoekfunctie door middel van Wisersearch maar we zijn hier niet super tevreden over (vooral mobiel is het geen aanzicht) en merken dat dit niet voldoende is om goed en vooral eenvoudig de maten te kunnen vinden.

Apps kan ik niet echt vinden, misschien is het met Maatwerk te doen of heeft iemand een andere tip?

8 reacties

• PaulaPaula Berichten: 855 Member, Beta tester 
    november 2018 aangepast
    Wat betreft het tonen van enkel de juiste maat na het aanklikken van die maat durf ik even niet te zeggen wat je daarvoor nodig hebt, maar voor het tweede stukje: 
    Daarbij komt nog dat we dit niet elke keer met de hand bij willen houden als een model uit loopt of maten komen te vervallen bij het product en moet dan eigenlijk automatisch ook uit die filter verdwijnen.
    gebruiken wij Hide Variants (4,95) Dat werkt bij ons prima: https://www.devrolijkeengel.nl/zorgenpoppetjes-stof-handgemaakt.html
    Is een kleur uitverkocht dan wordt deze niet meer getoond in het dropdown menu. 

Ik weet wel dat er wat betreft het eerste punt al eerder vergelijkbare vragen gesteld zijn in het forum (volgens mij ook op dit nieuwe forum) en het blijkt een lastig punt te zijn. Er waren bepaalde redenen waarom dit lastig te realiseren is, maar ik durf niet meer precies te zeggen hoe of wat. Ik weet dat er op genoeg sites deze optie aangeboden wordt, dus het KAN gemaakt worden, maar het kan ook zijn dat er binnen LS een beperking is waardoor het lastig is. 
    Maar anders zou ik absoluut even contact opnemen met bijvoorbeeld Shopmonkey, die kunnen zo ongeveer alles  :smiley:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • DonnyDonny Berichten: 21 Member, Partner partner
    Hi @Kim van Kemenade

Een tekortkoming aan filters kan opgelost worden met maatwerk. Wij hebben hier een oplossing voor! Op onze website https://moldersmedia.nl/lightspeed-onbeperkt-filters/ kan je meer informatie vinden over deze onbeperkte filters. Uiteraard kunnen we ook even bellen als je dat wilt.
    CodeTech
    Lightspeed eCom partner
    Telefoon: + 31 (0) 88 - 047 80 88
    E-mail: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Donny van Grondelle

Meer informatie over Molders Media & CodeTech? Klik hier!
  • PaulaPaula Berichten: 855 Member, Beta tester 
    Of Molders Media ja :smiley: :+1:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 100 Member, Beta tester ✭
    Zijn deze filters dan ook eenvoudig te importeren en te beheren?
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • StefanStefan Berichten: 29 Member, Partner partner
    @PatrickvdHeijden

De filters die je instelt in onze applicatie hoef je niet te importeren in Lightspeed. Onze applicatie regelt dit allemaal! ;-) 

Het beheren van deze filters is erg simpel (toevoegen, verwijderen of bepaalde producten selecteren van een bepaald merk of die in een bepaalde categorie zitten).

Fijne zondag!  
    Met vriendelijke groet,

Stefan Molders

Molders Media

Molders Media B.V.
    Telefoon: + 31 (0) 85 - 060 15 70
    E-mail: [email protected]
    Website: https://moldersmedia.nl/
  • RolfNijenhuisRolfNijenhuis Berichten: 2 Member

Ik kom filters en filterwaardes tekort, er zit een maximum van resp. 6 en 15 aan. Kan ik dit ergens uitbreiden?

• Sven UdoSven Udo Berichten: 51 Member

@Stefan wat zijn de kosten van deze app/maatwerk en kan ik de applicatie ergens inzien?

hoor graag

gr

• jarmodivjarmodiv Berichten: 2 Member

Buitengewoon schandalig dat dit geen standaard mogelijkheid is binnen @Lightspeed. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met een filter die ik kan toekennen aan productvarianten. Ik werd via de Support van Lightspeed gewezen op de Filter by Stock app. Echter is deze niet te gebruiken met Lightspeed Omni channel of moet ik naast de kosten van 20,- p/m nog ruim €300,- betalen voor maatwerk om deze filter functie te kunnen laten werken.

Ik ben dus op zoek naar een betaalbare werkende optie. Iemand tips?

Log In of Registreer om te reageren.