Linken in een lange tekst om in diezelfde tekst te verspringen

WooWoo Berichten: 11 Member
Dag Collega's,

Mijn vraag: Aan het begin van een zeer lange tekstpagina staat een overzicht met titels van de inhoud.
Kan je in lightspeed linken zetten op die titels in dat overzicht zodat wanneer je op een item-titel klikt je meteen naar dat deel van de lange tekst springt?

Ik vind het niet.

Alvast bedankt,

Wim

Antwoorden

• PaulaPaula Berichten: 860 Member, Beta tester 
    Volgens mij zijn daar geen kant en klare invoermogelijkheden voor (voor zover ik weet) maar dat is natuurlijk altijd mogelijk als je het gewoon via html code in de broncode invoert. 

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • WooWoo Berichten: 11 Member
    Bedankt voor je snelle reactie. Van html codes ken ik spijtig niets. Ik heb wel al eens geëxperimenteerd, maar meer niet. Waarschijnlijk zal ik een stuk code achter de titel die moet doorlinken moeten plakken.

Dat snap ik hoor! Maar als je de codes eenmaal hebt dan is het alleen een kwestie van "copy paste" (zo vaak herhalen als dat je titels hebt die moeten verwijzen naar een ander stuk tekst) 
    Ik zit nu tot mijn nek in de bestellingen die ingepakt moeten worden dus ik heb er nu even geen tijd voor, maar er is ongetwijfeld iemand die je even de code hier kan geven (met korte uitleg) 
    Als je geen reactie krijgt kan ik het ook doen, maar dat zal dan waarschijnlijk vanavond of morgen pas worden (druk!!!!!!)

www.devrolijkeengel.nl
  • WooWoo Berichten: 11 Member
    Paula en Johan: Jullie zijn de max!!!
    Het lukt met de uitleg die je via de link krijgt.

Veel succes met de eindejaarsverkoop.

Grtjs,

Wim
    @Woo ondanks dat ik volgens mij niet echt geholpen heb toch graag gedaan :smiley: en bedankt voor het complimentje  <3 
    Mooi dat het gelukt is. Het is even een werkje als het veel anchors zijn, maar het staat wel netjes en het is een handige tool voor de klant als er veel tekst is. 
    Jij ook veel succes en hele fijne dagen gewenst! :+1:
    www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.