Automatische vertaalfunctie voor productspecificaties / attributen

MatthijsMatthijs Member Berichten: 42 ✭

Voor de producten in Lightspeed is het mogelijk om automatisch te vertalen, middels de vertaalfunctie.

Zou het voor de product-specificaties/attributen ook mogelijk zijn om de vertaalfunctie in te schakelen? Meestal zijn specificaties namelijk afmetingen of gewicht o.i.d. en door die vertaalfunctie worden specificaties ook, als het ware, gekopieerd.

Dit zou dus ook enorm veel tijd schelen bij het aanmaken en updaten van producten.

3 reacties

• MysmarthomeMysmarthome Member Berichten: 8
    Ik ben van plan mijn shop in Engels te vertalen, ik lees hierboven dat dit automatisch kan "Voor de producten in Lightspeed is het mogelijk om automatisch te vertalen, middels de vertaalfunctie."

Iemand enig idee waar je dit kan instellen of iemand met ervaring met vertaling van je webshop?
  • DesireeDesiree Member Berichten: 1

Dat lijkt mij ook handig!

Of wat me ook wel wat lijkt: met de 'tab' toets van taal kunnen wisselen bij het invoeren van de eigenschappen. Dat wordt dan - typen - tab - typen - tab etc. ipv dat je steeds op het andere vlaggetje moet klikken.

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 291 

Ik ben er eigenlijk voor om alles te kunnen vertalen via de knop vertalen. Begreep dat het niet helemaal grammaticaal klopt en dat het dan slecht zou zijn voor je seo en dat het daarom niet word vertaald.

Zal best maar niks hebben staan is erger en zeker voor standaard dingen zoals details zijn goed te vertalen. En als je het even zelf de tekst langs loopt pluk je zo de fouten eruit die je dan aan past.

www.vandenbroekbiljarts.nl

Log In of Registreer om te reageren.