Kado-verpakking

Waar of hoe kan ik ergens tijdens de check out een optie plaatsen voor kadoverpakking?

14 reacties

• PaulaPaula  Berichten: 890 Member, Beta tester 
    Poeh, hoe doe je dat ook alweer?? Wij hebben er een tijdje gebruik van gemaakt, maar door teveel beperking hebben we een betere oplossing via maatwerk laten maken. Maar het is vrij eenvoudig in te stellen. Je maakt de verschillende soorten cadeaupapier aan als producten en dan stel je in dat het blokje cadeaupapier bij de checkout getoond wordt.... Heel ff spieken hoe ook alweer... 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
    Oh ja, je gaat naar marketing --> upselling 
    Daar kun je een aantal (max 5) cadeauverpakkingen toevoegen.
    www.devrolijkeengel.nl
    Het werkte voor ons niet goed genoeg omdat we ten eerste meer dan 5 soorten cadeauverpakking hebben, en ten tweede omdat sommige klanten binnen 1 bestelling verschillende soorten papier willen hebben. Dan werkt de LS methode al niet. 
    En als iemand 10 verschillende artikelen bestelt, dan kunnen ze alleen 1 keer cadeaupapier aanvinken. Dan moesten we altijd mailen welke artikelen ze wel/niet ingepakt wilden hebben. En dan stond je voor de prijs van 1 soms wel 15 artikelen in te pakken. 
    En we wilden er ook tekstkaartjes bij hebben en dat kan hier ook niet apart ingevuld worden. 
    Daarom hebben we het helemaal op maat laten maken met alle bovenstaande wensen. Shopmonkey heeft het werkelijk prachtig gemaakt! 
    Maar marketing --> upselling, zo stel je het in ieder geval in :smiley:  
    www.devrolijkeengel.nl
  • maddelinmaddelin Berichten: 11 Member
    december 2018 aangepast
    Dankje wel voor de info, we hebben het net toegevoegd, maar ik zie het helaas in het winkelmandje niet verschijnen als optie om erbij te klikken :( 

Voor ons is het gewoon de service om te laten inpakken, maar niet de bedoeling dat ze het papier hoeven te kiezen :)

Heb je wel een artikel "cadeaupapier" aangemaakt?
    www.devrolijkeengel.nl
    @Maddelin, ik heb net iets in mijn winkelmandje geplaatst bij jullie om te kijken of ik de cadeauverpakking kon vinden, maar nu krijg ik net een mailtje dat ik me op jullie site geregistreerd heb. Maar ik heb nergens aangegeven dat ik een account wil of dat ik me wil registeren. 
    www.devrolijkeengel.nl
    @maddelin is het intussen gelukt? 
    www.devrolijkeengel.nl
    Nee helaas nog steeds niet gelukt :(
  • pahoehoepahoehoe Berichten: 78 Member
    december 2018 aangepast
    Zit upselling wel in elk Lightspeed-pakket inbegrepen? Misschien daarmee? 

Anders kan je ook voor de producten specifiek een custom field toevoegen met optie verpakking... Gaat sowieso, iets omslachtiger wel.

Edit:
    *Bij dat laatste hoef je geen product "cadeaupapier" aan te maken.
    *Als je niet over de upselling beschikt kan je wel het product cadeaupapier relateren aan alle gewenste inpakbare producten en dan bij je checkout de related producten tonen.

Denk voor 15.000 producten iets te omslachtig hihi :p
  • MaartjeMaartje moderator Berichten: 194 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    @Maddelin Kom je er uit met de stappen in onze blog? Het gaat inderdaad om Upselling https://www.lightspeedhq.nl/blog/webshop-omzet-verhogen-feestdagen/#ecommerce
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • MaartjeMaartje moderator Berichten: 194 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    @maddelin ik heb even in jullie thema gekeken, deze maakt de Upselling module onzichtbaar. Binnen Design > Thema Aanpassen gaat het om de functie "Enable custom cart". Zet je dit uit, dan komt de Upselling module tevoorschijn.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
    Dankje Maartje :)
    Gelukt :)

Log In of Registreer om te reageren.