Standaard waarde bij Geslacht veranderen

Weet iemand of en zo ja hoe het mogelijk is om op de bestelpagina bij het veld (optioneel in te vullen bij ons) de standaard waarde (nu Man) te veranderen in standaard Vrouw.
95% van onze klanten op 1 van onze sites zijn vrouwen.

5 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 939 
    Bij ons idem, slechts een enkele man als klant. Maar veel mannen heten bij ons Wilma, Esther of Marietje  :D  
    Maar eigenlijk is "geslacht: man/vrouw" natuurlijk wel een beetje achterhaald als je kijkt naar de gehele discussie die nu gaande is over gender-neutraliteit. Als de NS geen geachte dames en heren meer mag omroepen (maar geachte reiziger moet zeggen) en er genderneutrale wc's in restaurants moeten komen dan ligt er natuurlijk wel een mooie kans voor webshops om hier in mee te gaan. 
    @Lightspeed? Een mooie kans om hier een stapje voor te liggen op de concurrentie? Ik ben nog geen webshop tegengekomen met een genderneutrale aanhef. Ik zou zeggen neem het voortouw :+1:

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 92
    Geheel achterwege laten is ook nog een optie.
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 939 
    @KlaasHaarsma In dat geval wordt het lastig als je iemand een berichtje wilt sturen. Dan is het altijd beste meneer/mevrouw Jansen, etc. omdat je niet weet of het m of v is. 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • kielenkielen Member Berichten: 96 ✭
    In deze moderne tijd moet het eigenlijk genderneutraal en moet je helemaal niet meer vragen om man of vrouw. "Beste voornaam" of  "Beste voornaam achternaam" is toch eigenlijk voldoende.
    Kees Kielen

www.manivivendi.nl
  • JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 111 ✭
    Ik gebruik inderdaad de voornaam en alleen Beste. Ik heb het niet als een verplicht veld.
Log In of Registreer om te reageren.