Mailchimp integratie app verdwenen?

PaperSpecialsPaperSpecials Berichten: 8 Member
december 2018 aangepast in Apps en integraties
Ik ben sinds een aantal weken bezig met het migreren van opencart naar lightspeed.
Voor ik hieraan begon heb ik allereerst gekeken of alle benodigde thirdparty modules beschikbaar waren.
Alles was t ik nodig had waaronder de mailchimp integratie was aanwezig en de app kostte €4,95 per maand (had ik opgeschreven).
Echter nu ik klaar ben om te gaan lanceren en de app nodig heb, is deze in eens verdwenen van de store.
Weet iemand waarom deze app is komen te vervallen?
Stel dat ik ga afwijken van Mailchimp (gebruik het alleen om nieuwsbrieven aan te maken, te volgen en de aan/afmelding automatisch verloopt) wat is een goed alternatief?
Ik zie met regelmaat laposta voorbij komen....is dat wat?
Post edited by PaperSpecials on

3 reacties

• PaperSpecialsPaperSpecials Berichten: 8 Member
    Ow... kreeg de ingeving even te zoeken op mailchimp hier en toen vond ik een berichtlijn dat vanaf begin dit jaar loopt dat er een nieuwe integratie opgezet wordt. Spijtig genoeg is de ontwikkeling wel erg traag. Nasa ontwikkeld ruimte sondes sneller dan apps voor lightspeed ontwikkeld kunnen worden?

Zie: https://community.lightspeedhq.com/nl/discussion/298/e-mail-marketing/p2
  • pahoehoepahoehoe Berichten: 73 Member
    Klopt, vorige integratie van Mailchimp werd blijkbaar niet onderhouden en liep achter met huidige functies van Mailchimp. Is inderdaad ook verdwenen plots uit de apps. Hoop ook op een nieuwe versie of goed alternatief. 

Momenteel exporteren & importeren we vooral de inschrijvers naar mailchimp handmatig. Gaat nog tamelijk vlot.
  • MaartjeMaartje Berichten: 90 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Wat @pahoehoe aangeeft is op dit moment inderdaad de beste manier: nieuwsbrief inschrijvingen exporteren en importeren. De kolom met e-mail adressen uit de Excel-sheet is eenvoudig te kopiëren.
    @PaperSpecials verder wachten wij ook nog even af tot onze eigen ruimtesonde die Mailchimp heet gereleased kan worden.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.