verzendmethoden voor workshops

DTSDTS Berichten: 6 Member
Goedendag,

Ik heb in mijn Ecom webshop de mogelijkheid voor klanten om in te schrijven voor workshops, daarnaast kunnen ze ook diverse softwarepaketten aanschaffen.

Ik heb al met gewichten gespeeld dat men geen verzendkosten berekend krijgt, echter als men een order plaatst in Ecom met een workshop of software pakket dan komt de status na betaling wel op "gereed voor verzending" In de retail staan deze producten op "Niet-voorraad" en de workshops ook op btw type op "Labor" 

Nu vind ik dat best storend want ze blijven in de lijst "gereed voor verzending" staan. Ook als ik ze een aangepaste status geef. 

Is er een manier waardoor ik bij Arbeids en Software producten de verzending kan omzeilen?

groetjes

4 reacties

• JoanMlJoanMl Berichten: 94 Member, Beta tester ✭
    Kun je deze producten niet alleen laten 'afhalen'? Je kunt ze dan handmatig op afgehaald zetten. Of wil je juist niets handmatig doen?

• DTSDTS Berichten: 6 Member
    Hoe zorg ik ervoor dat de producten alleen afgehaald kunnen worden? 
  • JoanMlJoanMl Berichten: 94 Member, Beta tester ✭
    Nu ik er terug over nadenk, is het ook geen goede oplossing. Want als mensen bijvoorbeeld een boek en een download of cursus bestellen, willen ze het een toegestuurd krijgen en bij de ander zou dat niet hoeven.
    Je kunt aan producten in ieder geval geen verzendmethode koppelen.
  • Bonita_LokaBonita_Loka Berichten: 2 Member
    Ik heb hetzelfde probleem. Wat ik nu doe is meteen op afgehaald klikken en ze een aparte mail sturen met info over de workshop. Het liefst zou ik de mogelijkheid hebben de lightspeed mail aan te kunnen passen.
Log In of Registreer om te reageren.