Factuur maken in Retail ipv bon

CrazyfilCrazyfil Berichten: 21 Member
Beste, 

Waarom is het niet mogelijk een factuur te maken in Retail en enkel een bon ??

Iemand hier ervaring mee of hoe doen jullie dit ?

Ik hoor het graag .

Alvast bedankt,

mvg. Filip

6 reacties

• TimdBTimdB Berichten: 6 Member
    Hey Filip,

Ik heb 2 dagen geleden juist hetzelfde probleem gehad.
    Om het even duidelijk te zeggen om een factuur te maken in Retail moet je de facturatiemodule van Mdware aanschaffen voor de prijs van €10/maand.

Ik heb omnichannel en kan via een lange omweg facturen maken in Ecom, als je dit ook hebt je kan dit via offertes en dan doorzetten als order en dan heb je een factuur.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Mvg,

Tim
  • CrazyfilCrazyfil Berichten: 21 Member
    Hey @TimdB ; ,

Dank U wel voor Uw antwoord Tim , hier heb ik zeker iets aan !

Ik heb inderdaad net hetzelfde aan de hand , ik heb ook Omnichannel (Retail+Ecom) en had toch wel verwacht dat dit erin zou zitten , maar niet dus , enkel met Mdware voor 10€ extra per maand ?

Ik ben pas volledig overgeschakeld naar Lightspeed , heb het contract getekend voor 1 jaar , zit nu nog even in de demomodus en ben er wel blij mee , maar loop hier en daar toch nog tegen wat beperkingen op ?
    Is dat voor U ook zo ?
    Wat voor webshop heb jij ?
    Mijn voorlopige url is : http://vf-zwembaden-bvba-273707.webshopapp.com/

Misschien kunnen we elkaar wat helpen hier en daar

• TimdBTimdB Berichten: 6 Member
    Hey @Crazyfil

Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet, heb er wel een e-mail voor gestuurd dat ik het onbegrijpelijk vindt.
    Maar inderdaad standaard factuur maken kost nog eens €10.

Er zijn inderdaad beperkingen maar de support die je krijgt doet veel goed, ze doen echt moeite.
    Alleen moet je soms een beetje geluk hebben wie je aan de lijn hebt, de kennis van de ene persoon is groter dan de andere( is geen commentaar mijn support-vrienden maar het is helaas wel zo)

Wij komen ook van een andere webwinkel hiervoor,dit is wel een serieuze verbetering en er zijn veel goede dingen aan.

Wij hebben de site www.nectarist.be, zijn ook nog volop aan het uitbouwen.

Als er iets is mag je het altijd vragen, ik zal hetzelfde doen ;-)

• MaartjeMaartje Berichten: 79 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @TimdB en @Crazyfil,
    De standaard in Retail is inderdaad het printen van een kassabon. Door middel van het aanpassen van het template, wat geschikt(er) is voor A4 kan deze bon ook op A4 afgedrukt worden. Hier kan Factuur boven komen te staan en zijn enkele kleine aanpassingen mogelijk. Voor sommige winkeliers is dit voldoende, voor anderen niet. In België zijn de regels strenger wat betreft facturen en met het ook daarop is de koppeling met MD Ware ontwikkeld om facturen af te drukken.
    Mocht je nog hulp willen met he print template op A4, dan kun je contact opnemen met Support! Voor meer info over MD Ware kun je hier terecht of je gegevens achterlaten: https://mdware.org/
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
    Hey @TimdB ; ,

Ik heb inderdaad net hetzelfde aan de hand , ik heb ook Omnichannel (Retail+Ecom) en had toch wel verwacht dat dit erin zou zitten , maar niet dus , enkel met Mdware voor 10€ extra per maand ?

Ik ben pas volledig overgeschakeld naar Lightspeed , heb het contract getekend voor 1 jaar , zit nu nog even in de demomodus en ben er wel blij mee , maar loop hier en daar toch nog tegen wat beperkingen op ?
    Is dat voor U ook zo ?

Misschien kunnen we elkaar wat helpen hier en daar :wink:

Alvast bedankt,

Mvg. Filip

Hey @TimdB ; ,

Is dat voor U ook zo ?

Misschien kunnen we elkaar wat helpen hier en daar :wink:

Alvast bedankt,

Mvg. Filip

Log In of Registreer om te reageren.