Levertijd automatisch communiceren na bestelling

Hallo allen,

Wij zijn op zoek naar een manier om de getoonde levertijd bij een product ook na het plaatsen van de bestelling nog te kunnen tonen aan een klant. Hier is behoefte aan en het is best een gemis.

Op het moment communiceren we van begin tot eind in het bestelproces de levertijd van een product (productpagina, in winkelwagen geplaatst 'popup' en in de winkelwagen), maar daarna ben je die informatie als klant kwijt. Hij komt niet terug in je bestelbevestiging en staat ook niet in de factuur. 

Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor, bijvoorbeeld het juiste stukje code voor in de content template van de factuur? Dat zou super zijn.

mvg,

Tim

8 reacties

• FietsStoeltjeFietsStoeltje Berichten: 7 Member
    Deze volg ik graag ook even, dit missen wij bij 2 van onze sites ook wel.
  • Tim BroereTim Broere Berichten: 17 Member
    Lightspeed geeft aan er nu niets aan te kunnen en willen doen, al loopt er al wel een ticket voor. Dit moet voor iedere shop toch een must zijn in hun communicatie naar klanten. Mocht je het graag gerealiseerd zien, schiet dan ook even een ticket in naar Lightspeed. 
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 143 Member ✭
    Wij hebben het opgevangen met Deliverymatch, aangezien wij met crossdocking werken en we dus niet alles direct leverbaar hebben. Als dat door Lightspeed zelf kan worden opgevangen, zou dat ideaal zijn.
    Ik kreeg de volgende feedback van lightspeed:
    "Momenteel is deze functie nog niet mogelijk binnen ons systeem, we hebben hier echter wel een idee voor open staan om dit mogelijk te kunnen maken. Er zijn namelijk meerdere webwinkeleigenaren geweest die dit namelijk hebben aangekaart en dit een goede toevoeging zouden vinden aan het Lightspeed systeem. Hoe meer mensen dit aangeven, hoe groter de kans natuurlijk is dat wij dit ook kunnen gaan uitvoeren. Daarom zal ik dan ook dit ticket koppelen aan het idee op ons ideeën-bord, zodat wij dit ook daadwerkelijk kunnen meten."

• Paul_WillemsenPaul_Willemsen Berichten: 9 Member
    De reactie van Lightspeed komt uit blik, wordt vaak gebruikt. Ideeën zat, de uitvoering blijft echter haken bij het oppoetsen van de GUI.
    Klopt, maar niet geschoten is altijd mis.
  • Paul_WillemsenPaul_Willemsen Berichten: 9 Member
    Blijven schieten. Klanten verwachten in de orderbevestiging een mededeling over de levertijd. @Lightspeed, dit is een kernfunctionaliteit. Maak het platform beter!
  • SharleneSharlene Berichten: 123 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi all, er loopt inderdaad een case voor. Het klopt dat de reactie in deze vaak op elkaar lijkt omdat voor de ideeën voor deze nieuwe functies of toevoegingen dezelfde werkwijze geldt. Mochten jullie nog geen ticket hebben lopen die hieraan is gekoppeld, laat het gerust weten zodat ik er 1 kan toevoegen!
Log In of Registreer om te reageren.