Levertijden teksten aanpassen

LievenLieven Berichten: 35 Member
Hallo,
Wij gebruiken verschillende levertijden met verschillende teksten. Maar blijkbaar kan je enkel de tekst bij "levertijd" aanpassen en niet de tekst die bij een product verschijnt naast "beschikbaarheid". Nu krijg je daar standaard "op voorraad" of "nabestelling" te zien. Is er een mogelijkheid om ook die teksten aan te passen en te wijzigen per levertijd die je ingesteld hebt?
Bedankt!
Lieven

12 reacties

• Dave0701Dave0701 Berichten: 45 Member
    Heb je een voorbeeld?  Je hebt bij de levertijd instellingen 3 tekst regels die je kan instellen. Afhankelijk van je thema kan je daar even mee spelen hoe dat naar voren komt. 

Je kan via "vertalingen" ook veel dingen hernoemen op je site.
  • PaulaPaula Berichten: 639 Member, Beta tester 
    Voor zover ik weet niet, maar ik volg het even! Wij zouden die tekst bij enkele dropship artikelen ook zelf aan willen passen. 
    Maar ik heb weinig hoop ;-) 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • LievenLieven Berichten: 35 Member
    Dag @Dave0701, bedankt voor je reactie.
    Je kan bij "instellingen>levertijden" blijkbaar enkel de teksten aanpassen die verschijnen bij "levertijd" (zijnde melding wanneer een product al dan niet op voorraad is), maar ik vraag me af of je ook verschillende opties kan invoeren bij "beschikbaarheid". Ik kan "op voorraad" en "nabestelling" wel vertalen, maar meerdere keuzes heb ik niet.
    Zo kunnen klanten ook inschrijven voor een workshop. Als er nog plaatsen vrij zijn, staat daar nu bij beschikbaarheid "op voorraad", maar eigenlijk zou ik daar liever zien staan "er zijn nog plaatsen vrij" of "volzet" indien er geen plaatsen meer vrij zijn. Nu moet ik dit bij levertijd vermelden.
  • FOOFOO Berichten: 452 Member 
    Wij hebben de voorraadmeldingen uitgezet, omdat we ook producten uit voorraad van leveranciers leveren. Die hebben een langere levertijd, maar dit zagen klanten niet altijd. 

We gebruiken nu de teksten voor de levertijden ook om aan te geven of een product bij ons of de leverancier op voorraad is. Daar geven we dan ook de levertijden weer, al redden klanten het nog steeds om die over het hoofd te zien......    :'(
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 113 Member ✭
    Wij hebben dit door onze maatwerk-partner laten oplossen.
    Standaard wordt de regel "Beschikbaarheid" niet getoond, tenzij het product onbestelbaar is. In dat geval wordt er een tekstje getoond dat de klant moet mailen, om bericht te krijgen wanneer het product weer verkrijgbaar is. Dan wordt weer de regel "Levertijd" niet getoond.
  • StaalkabelstunterStaalkabelstunter Berichten: 6 Member
    Graag zou ik de optie 'mail me als het product weer op voorraad' is toevoegen. 
  • FOOFOO Berichten: 452 Member 
    Daarvoor kun je de App van Crivex gebruiken: Inventory Alarm. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    Wij gebruiken hiervoor naar volle tevredenheid Mystocknotifier van Shappz. 
    Zie hier een voorbeeld: https://www.devrolijkeengel.nl/wierookhars-rozen.html
    www.devrolijkeengel.nl
    Wij gebruiken ook Mystocknotifier.
    Voorbeeld zoals die bij ons is. 
    https://www.vandenbroekbiljarts.nl/nl/kamui-krijthouder-shark-zwart.html
    Je kan hem zelf aanpassen hoe die er uitziet op je site.
    @Dave0701 volgens mij heb je een klein typfoutje in je app tekst: in niet op voorraad = is niet op voorraad.  
    www.devrolijkeengel.nl
    Paula zei:
    @Dave0701 volgens mij heb je een klein typfoutje in je app tekst: in niet op voorraad = is niet op voorraad.  
    Thanks. Soms lees je iets 100x en zie je het nog over het hoofd.
  • kielenkielen Berichten: 84 Member ✭
    @Lieven Volgens mij heb je maar twee teksten beschikbaar als je voorraad bijhouden hebt aanstaan. Namelijk als je artikel wel op voorraad is wanneer je artikel niet op voorraad is. Die twee standaard teksten kan je wijzigen door de vertaling aan te passen (onder inhoud).
    Ik heb bijvoorbeeld "Niet op voorraad" (vertaling van Out of stock)  veranderd in "Voldoende met onderstaande levertijd." 
    Kees Kielen

www.manivivendi.nl
Log In of Registreer om te reageren.