Hoi, hetDesignhuys.nl hier!

hetdesignhuyshetdesignhuys Berichten: 5 Member
Hallo allemaal,
Ik ben Berry en heb sinds een paar maanden de webshop hetDesignhuys.nl gemaakt. Het is een webshop naast onze eigen winkel voor vloer- en raamdecoratie.
De shop wordt ondertussen meer en meer bezocht, nu nog wat meer kopers. De meeste kopers zijn kopers van mooie vloerkleden en heel af en toe zit er een klant voor een complete inrichting bij.

De service en het contact met Lightspeed is geweldig. Erg behulpzaam. Natuurlijk zijn er ook wel eens wat mindere positieve punten, maar dat heb je overal.

Enkele punten waar ik als beginnend webshop eigenaar tegen aan loop zijn de reviews die mijn klanten nog niet plaatsen en de "hoge" kosten voor Adwords die ik nu nog heb. Hebben jullie hierin nog tips en trucs?

Groeten,
Berry

www.hetdesignhuys.nl
[email protected]
085-0640294

4 reacties

• JohanJJohanJ Berichten: 161 Member 
    Hallo Berry,
    Ik zie inderdaad nog maar 3 reviews in ruim een half jaar tijd. Stuur je wel verzoeken aan je klanten voor reviews? Als je dat nog niet doet, raad ik je zeker aan dat wel te gaan doen.
    De hoge kosten voor Adwords zullen te maken hebben met de grote hoeveelheid concurrenten. Je zou je bijvoorbeeld kunnen concentreren op de artikelen of service waarin je afwijkt van je concurrenten en daar je zoekwoorden op richten.
    Sowieso je SEO goed voor elkaar hebben, dat telt ook mee voor de kosten/resultaten verhouding in Adwords. Adwords is trouwens weer een specialiteit op zich waarbij allerlei biedstrategieën mogelijk zijn. Wij concentreren ons nu op Google Shopping, waarmee we goede resultaten behalen.
    Ik raad je in ieder geval aan zoveel mogelijk informatie over Adwords te lezen om een goede strategie te bepalen, hierover is heel veel op internet te vinden.

Succes met de zaken.
  • JohanJJohanJ Berichten: 161 Member 
    Toevallig krijg ik net het volgende binnen, misschien heb je er iets aan:
    https://support.google.com/google-ads/answer/6167154

• SharleneSharlene Berichten: 128 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @hetdesignhuys, leuk dat je je even voorstelt en welkom op de Community! :smiley:

• hetdesignhuyshetdesignhuys Berichten: 5 Member
    Bedankt Johan voor de tip. Hier staat inderdaad veel in. Ik ben nu bezig om klanten te mailen voor reviews. 
    Google shopping maak ik ook gebruik van en dat levert ook "veel" bezoekers op. Het zou mooi zijn als deze bezoekers ook daadwerkelijk wat gaan kopen. Het aantal verkopen in onze fysieke winkel gaat wel zichtbaar omhoog, nu de verkopen in de shop nog.

Log In of Registreer om te reageren.