Externe reviews op de website tonen

JF85JF85 Berichten: 52 Member
5 februari aangepast in Apps en integraties
Hi!

Wij verzamelen reviews op klantenvertellen.nl. Op verschillende websites zoals die van @mne worden de externe reviews toch op de website zelf ingeladen en getoond. Zie: https://www.canvasscherm.nl/service/reviews/

De vraag is hoe doen jullie dat? @mne kan jij misschien even helpen aub?

Van Klantenvertellen.nl kunnen we een XML feed krijgen maar het punt is dat we niet alle reviews (honderden) op 1 pagina willen weergeven. Anders wordt het zo onhandig en traag.

Ik hoor graag van jullie!

6 reacties

• HiddeHidde Berichten: 12 Member, Partner partner
    6 februari aangepast
    Hoi!

Voor zover ik weet heeft klantenvertellen geen standaard widget waarmee je alle reviews op één pagina kunt tonen, zoals Yotpo dat wel heeft.

Maar we kunnen je wel helpen met het ontwikkelen van een widget zoals op www.canvasscherm.nl/service/reviews/.

Mocht je interesse hebben kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
    Hidde Schuurman | Lightspeed App Developer bij InStijl Media
  • JF85JF85 Berichten: 52 Member
    Hidde zei:
    Hoi!

Voor zover ik weet heeft klantenvertellen geen standaard widget waarmee je alle reviews op één pagina kunt tonen, zoals Yotpo dat wel heeft.

Maar we kunnen je wel helpen met het ontwikkelen van een widget zoals op www.canvasscherm.nl/service/reviews/.

Mocht je interesse hebben kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
    Wat goed! Ik heb je een bericht gestuurd.
  • mnemne Berichten: 3 Member
    Beste JF85,

Dit is inderdaad een widget van Yotpo. Deze pagina is inmiddels wel verouderd. Ik ben al een tijdje geleden overgestapt naar Shapzz productbeoordelingen. Helaas is het hun nog niet gelukt om dit op één pagina te krijgen.  Dus @Hidde ben ook benieuwd naar eventuele widget :smile:
    Canvasscherm.nl - Michiel
    @mne Bedoel je dat jullie alle productreviews die jullie hebben verzameld binnen Lightspeed automatisch op de reviews-pagina willen tonen?

We zijn op dit moment toevallig bezig het e.e.a. uit toe zoeken. Zou je mij een mailtje kunnen sturen als je hier interesse in hebt? Dan houden we jullie op de hoogte als we meer nieuws hebben.
  • pahoehoepahoehoe Berichten: 68 Member

@mne Bedoel je dat jullie alle productreviews die jullie hebben verzameld binnen Lightspeed automatisch op de reviews-pagina willen tonen?

We zijn op dit moment toevallig bezig het e.e.a. uit toe zoeken. Zou je mij een mailtje kunnen sturen als je hier interesse in hebt? Dan houden we jullie op de hoogte als we meer nieuws hebben.

@Hidde Dit lijkt ons ook wel interessant. Ik vroeg me eigenlijk af of hier ook rich snippets voor gegenereerd of gedeeld werden met auto google stars?

11 februari aangepast

@pahoehoe Hier zullen dan inderdaad ook Rich Snippets gegenereerd worden, maar dan alleen op de review-pagina.

Om ook op de overige pagina's Rich Snippets te genereren kun je de Auto Google Stars app gebruiken.

We hebben ondertussen het ontwikkelen van een app voor het automatisch genereren van een aparte Reviewpagina met alle (externe of product) reviews ingepland. Helaas kost het maken van deze app wel aardig wat tijd, dus we verwachten niet deze app de komende 3 maanden af te kunnen ronden.

Als je wilt kunnen we jullie per mail op de hoogte houden van de vorderingen?

Mocht je niet willen wachten kunnen we uiteraard ook een op maat gemaakte oplossing voor jullie verzinnen ;)

Log In of Registreer om te reageren.