Billink wordt niet meer getoond tijdens afrekenen

FOOFOO Berichten: 462 Member 

Het viel me al even op dat er weinig Billink betalingen meer binnen kwamen. Vandaag moest ik inloggen bij Billink en nu blijkt zelfs dat er al anderhalve week geen enkele betaling is gedaan via Billink.

Wanneer ik in de shop een testbestelling doe, blijkt dit niet zo vreemd: de hele optie achteraf betalen via Billink komt niet meer naar voren. In een andere shop die ik mede beheer, werkt Billink wel.

Zijn er meer shops waar Billink niet werkt / problemen geeft?

John | Fietsonderdelen Outlet
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

12 reacties

• PaulaPaula Berichten: 654 Member, Beta tester 

Hier werkt Billink wel gewoon.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Berichten: 21 Member

Heel raar, doe hier testbestelling en Billink staat er ook niet tussen.. Terwijl er toch gisteren wel orders zijn binnengekomen via Billink.. 😆

Wellicht iets te maken met verschillende checkouts?

@Lightspeed ???

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Berichten: 81 Member

In mijn ogen wordt Billink pas zichtbaar als ook de N.A.W.-gegevens volledig zijn ingevuld.

• FOOFOO Berichten: 462 Member 

Je hebt wel de adresgegevens volledig ingevuld? Anders wordt Billink sowieso niet getoond. Bij mij verschijnt Billink namelijk wel op jullie site.

@KlaasHaarsma Inderdaad, maar ook dan bij ons niets te zien.

@FOO Bij mij eerst is hij normaal ook niet zichtbaar maar zodra ik die N.A.W-gegevens invul wordt hij zichtbaar.

Klopt, bij ons voorheen ook, nu niet meer. Kan invullen wat ik wil, maar geen Billink te zien. Wat ook verklaart dat er al zo lang geen betaling binnen komt. Normaal meerdere per dag.

@FOO tsja, moeilijk. Ik heb even getest bij jou maar geen Billink. Vreemd.

• EstherEsther Berichten: 13 Member

Het is mij ook opgevallen dat er de laatste tijd bij ons veel minder Billink orders binnen komen. Normaal gesproken hier ook meerdere per dag en nu soms enkele dagen achter elkaar geen.

Ik dacht dat dit toeval was, maar nu ik dit topic lees lijkt er inderdaad iets aan de hand te zijn.

• mnemne Berichten: 3 Member

Bij mij werkt Billink wel, misschien combinatie billink en je nieuwe template?

Canvasscherm.nl - Michiel
    11 februari aangepast

Bij mij werkt Billink wel, misschien combinatie billink en je nieuwe template?

Dat vermoed ik wel, maar wou ff controleren of er geen andere oorzaak is. Vanmorgen Shopmonkey al een mailtje gestuurd met de vraag of dit door het thema kan komen.

• Maringka van Amerongen-PronkMaringka van Amerongen-Pronk Berichten: 1 Member

Hoi John, is er al iets bekend? Het viel mij ook al op dat wij heel weinig betalingen ontvangen via Billink. Soms wel, maar vaak niet. Eerst dachten wij dat de klant niet goed had ingevuld, maar ik begin echt te twijfelen.

Log In of Registreer om te reageren.