Opmerkingen in het opmerkingveld bij het plaatsen van een order

KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Berichten: 86 Member

Ik heb vandaag een testorder geplaatst.

Daarbij heb ik in het veld "opmerkingen" een tekst geplaatst.

Deze door mij geplaatste tekst is niet (meer) zichtbaar in de backoffice.

Is hier een oorzaak voor aan te geven?

Ik meen mij te heugen dat dit voorheen wel zichtbaar was.

Wie weet hier een antwoord op te geven?

3 reacties

• MaryMary Berichten: 58 Member

Dit staat dan in je order rechtsboven bij Klantopmerkingen, dit veld staat er overigens alleen indien er dus echt een opmerking is ingevuld.

Indien je een pakbon uitprint zie je ook de opmerking staan bij een factuur helaas niet.

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Berichten: 86 Member
    18 februari aangepast

Ik ben er inmiddels zelf achter gekomen dat het iets te maken heeft met deze feature.

Feature: "Je kan nu de checkbox van Algemene Voorwaarden uitschakelen, de check-out zaal dan dit bericht weergeven: "Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden". Door dit knopje te verwijderen, zullen je klanten 1 stap minder moeten verrichten om een aankoop te doen. Je kan deze functie vinden onder Instellingen > Geavanceerd > (Juridische Modus moet op Normaal staan) > Checkout terms & conditions > Message only.".

Als ik die feature inschakel (dus de checkbox uitschakel) is de opmerking nl. niet zichtbaar, schakel ik hem uit (en dus de checkbox inschakel) dan is hij wel zichtbaar.

Ik ben nog in afwachting van een reactie van Lightspeed.

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Berichten: 86 Member
    19 februari aangepast

@Mary, ik weet wel waar die opmerking zou moet komen te staan maar hij is niet zichtbaar. Ik heb hierboven de oorzaak aangegeven.

Als hij niet zichtbaar is weet je nl. ook niet of een klant iets geplaatst heeft waar je bijvoorbeeld rekening mee moet houden.

Post edited by KlaasHaarsma on
Log In of Registreer om te reageren.