Ervaringen DHL for you via Shopsunited / Sendcloud

2>

35 reacties

• PaulaPaula  Berichten: 890 Member, Beta tester 
    22 februari aangepast

@Yib , je verwoordt exact mijn gevoel 👍️

Dat wil niet zeggen dat we "dus" niet overstappen, we zijn er nog mee bezig, maar jouw uitleg geeft wel exact onze "twijfel" weer.

We houden jullie op de hoogte! Aanvullende info is ondertussen nog steeds meer dan welkom, we nemen alles mee in ons besluit.

Iedereen bedankt tot nu toe!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • FOOFOO  Berichten: 615 Member 

Qua service denk ik eerlijk gezegd niet dat DHL onder doet voor PostNL. Dat gevoel leeft nog bij veel klanten, daarom blijven wij ook PostNL aanbieden. Of het terecht is, is maar zeer de vraag.

• DHL is flink aan het uitbreiden met afhaalpunten. Bij mij in de buurt binnen 1km maar liefst 4 afhaalpunten voor DHL.
    • Avondlevering
    • Brievenbuspakjes
    • Via tracktrace nog wijzigingen aanbrengen in de levering

Enig nadeel is het beperkte maximum formaat en gewicht bij DHL. Dat vangen wij daarom met DPD op indien nodig. Hoe het zit met verzekeren e.d. weet ik niet, daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • IreneOIreneO Berichten: 16 Member

Hi Paula,

Dank je wel.

Helaas ben ik er vandaag achter gekomen dat bij Sendcloud de aangemaakte etiketten voor pakjes die je niet verzonden hebt toch doorberekend worden :-(

Binnen 42 dagen moet je ze verwijderd hebben uit t systeem. Hmm wordt een dure grap.

Het is zo dat ik soms een andere vervoerder kies dan waar het systeem standaard op is ingesteld.

Dus let op als je met Send Cloud werkt!

Bij shopsunited kun je het gewoon in het systeem laten staan, zonder dat het in rekening wordt gebracht.

Ik vind het wel lastig om te zien of de facturen correct zijn...

Ik ga wel bezwaar aantekenen.

• PaulaPaula  Berichten: 890 Member, Beta tester 

@IreneO dat zijn precies de dingen die ik bedoel. Bij PostNL weet je gewoon waar je aan toe bent. Dit zijn allemaal dingen die erbij komen. Nu heb ik me er wel heel goed over ingelezen, dus dit wist ik bijvoorbeeld, maar inderdaad een duur grapje als je dat niet weet....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • HaddocksHaddocks ✭ Berichten: 106 Member ✭

Bij MyParcel worden de aangemaakte zendingen die niet gescand worden door PostNL ook niet in rekening gebracht. Dus daar hoeven we niet meer op te letten.

Log In of Registreer om te reageren.