Loyalty Lion Retouren verwerken

Kenny StevensKenny Stevens Berichten: 2 Member

Wij hebben 2 maanden geleden de app Loyalty Lion aangeschaft, op het begin zeer tevreden. We hadden ingesteld dat de punten na 31 dagen vrij komen zodat we alle tijd hebben om de retouren te verwerken en zo krijgen onze klanten niet de punten van wat ze retour hebben gestuurd. Alleen tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat LL geen koppeling heeft met Lightspeed qua retouren verwerken en na verwerken blijven de punten staan, alleen als je de bestelling annuleert gaan de punten bij de klanten er van af. Nu dachten we dan doen we het voorlopig wel handmatig maar omdat de punten 31 dagen vast staan voor de klant zo staan ze ook 31 dagen vast voor ons. Dus bij verwerken van een retour kunnen wij pas 31 dagen later de punten afschrijven! Maar het probleem is nu iedereen stuurt de retour op een andere datum retour, zo kunnen wij niet gewoon het lijstje af gaan van retour en zijn we eigenlijk verplicht om een notitieboek bij te gaan houden bij wie welke dat we de punten kunnen afschrijven na retour. LL en Lightspeed kunnen mij hier nu niet verder mee helpen want hun gegeven aan dat de app gewoon werkt. Hoe doen jullie dit? Want als ik er last van heb moet iedereen dat toch hebben? Misschien dat het toch op een andere manier kan

Alvast bedankt voor jullie reactie

Groet Kenny

4 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 103 Member, Beta tester ✭

Ik maak er ook gebruik van, maar heb vrijwel geen retouren... dus ben het nog niet tegengekomen... daarnaast zijn de retourbedrag minimaal. Ik kan het daardoor op de koop toenemen ben ik bang.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 167 Member ✭

Je kan bij de vastgehouden punten op "approve" klikken, en vervolgens weer punten verwijderen met "remove points".

• Kenny StevensKenny Stevens Berichten: 2 Member

Top, dat had ik helemaal niet gezien. Zo makkelijk kan het zijn :) Bedankt Celtic!

Wel raar dat LL mij dit niet kan uitleggen en hun aangeven dat ze niks kunnen doen! Maar ze gaan nu wel onderzoeken als het mogelijk is een koppeling te maken zodat de retouren die verwerkt worden ook bij hun binnen komen en dat de punten er dan automatisch er van af gaan!

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 103 Member, Beta tester ✭

Hmmm ik ben nog altijd op zoek naar een manier om met de punten bijvoorbeeld "free shipping" aan te kunnen bieden als inruil optie... iemand meer behoefte aan met LL?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
Log In of Registreer om te reageren.