DHL integratie

PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 82 Member, Beta tester

Heeft iemand ook een DHL integratie zonder een van de standaard Sendcloud of Paazl oplossingen? Onze fullfilment partner gaat met DHL werken nu de PostNL tarieven drastisch omhoog zijn gegaan, maar daarbij is dat ook de Pakje-Gemak koppeling niet meer werkbaar en zouden we graag met de locatieaflevering van DHL gaan werken.

Groet,
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl

3 reacties

• ultramarultramar Berichten: 8 Member

Hallo Patrick,

Heb je hier al een oplossing voor? Ook wij gaan werken met een fulfilment partner en DHL. Daardoor kunnen we Paazl of Sendcloud niet gebruiken.

Ik heb wel info van DHL over de mogelijkheid van een api, maar weet niet of dat ook echt goed werkt.

Groet, Pieter

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 82 Member, Beta tester

Helaas nog geen oplossing hiervoor... wellicht kunnen we hier samen in optrekken...

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • ultramarultramar Berichten: 8 Member

Hallo Patrick,

Toevallig gisterenmiddag gehoord dat mijn nieuwe fulfilmentpartner dat gaat regelen. Door de koppeling met hun software worden alle verzendmethoden in de checkout geladen. Ik ga werken met Sidekix in Uden.

Je kan zelf ook een DHL API (laten) koppelen. Dit is de reactie van DHL. In principe kun je onze API aan elke platform koppelen (https://api-gw.dhlparcel.nl/docs/#!/) Endpoint ‘Find Parcelshop Finder’ is vrij te benaderen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes. Groet Pieter

Log In of Registreer om te reageren.