e-com en retail gescheiden houden

PaulaPaula Berichten: 879 Member, Beta tester 

Het is vaak verwarrend dat ook wanneer je ingelogd bent in e-com, je soms topics uit retail "tegenkomt". Omdat bij e-com en retail dingen anders geregeld zijn qua software kan de info soms onbedoeld verkeerd gegeven worden. Zie bijvoorbeeld het topic dat zojuist gesloten is.

Is het niet handiger (ook voor jullie mod's) dat wanneer je ingelogd bent in e-com, je alléén topics uit e-com voorbij ziet komen?

De topics in het "recente discussies" vak zouden naar mijn idee beter gefilterd kunnen worden, want daar gaat het vaak mis. De meeste topics komen volgens mij uit Ecom (logisch) en wanneer daar een enkel topic uit retail voorbij komt dan valt dat 9 van de 10 keer niet echt op.

Just a thought 😎

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

2 reacties

• MaartjeMaartje Berichten: 182 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi Paula,

Bedankt voor het meedenken. Hier zijn we ons héél erg bewust van; echter is dit een limitatie van de software die we in gebruik hebben genomen voor deze community. Zelf proberen we er dus goed op te letten en nieuwe topics verplaats ik altijd direct naar de juiste categorie. Voor Retail ga ik er voor nu denk ik in grotere letters "RETAIL" voor plaatsen zoals ik zojuist heb gedaan.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Berichten: 879 Member, Beta tester 

Hoi Maartje, ik denk niet dat het probleem is dat ze niet in de juiste categorie staan, want ook al worden ze in retail geplaatst, dan nog gaat het volgens mij soms "fout". Ik heb het idee dat het forum voor 95% gebruikt wordt door e-com (wat logisch is 😛)

Ik ga er als ik voor mezelf spreek eigenlijk bijna automatisch vanuit dat alles voor e-com is (op dit soort momenten denk ik altijd: oh ja, er is ook nog een retail en restaurant gedeelte 😯)

Dus als er een topic in recente discussies voorbij komt dan kijk ik eigenlijk nooit naar de link erboven of het in retail of ecom geplaatst is (juist omdat bijna alles in ecom gaat)

Maar ik snap dat de software de "recente discussies" lijst niet kan filteren, dus ik denk dat het daar een beetje ophoudt. RETAIL ervoor schrijven zal het probleem wel oplossen, alhoewel dat jullie wel lekker aan het werk houdt, en er zijn denk ik belangrijkere dingen dan dat 😉

Maar dan is mijn vraag in ieder geval beantwoord (dat die lijst niet gefilterd kan worden)

Fijne dag allen!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.