Even voorstellen

DonnyDonny Berichten: 21 Member, Partner partner

Beste webwinkeleigenaren,

Ik wil me graag even voorstellen wat ik nog niet eerder heb gedaan op het forum van Lightspeed. Mijn naam is Donny van Grondelle, 27 jaar en woon op het randje van Rotterdam Centrum. Vele van jullie hebben mijn naam hier zo nu en dan weleens voorbij zien komen met het bedrijf Molders Media. Met trots en heel veel plezier mag ik jullie mededelen dat ik per 1 april mijn eigen bedrijf CodeTech begin! Ik hoor jullie al denken “Huh?! Stefan en Donny die niet meer samenwerken?!“. Dat heb je dan compleet mis! Molders Media en CodeTech werken voortaan als 2 losse partijen met een nauwkeurige samenwerking. Molders Media blijft doen waar zij gigantisch sterk in is: online marketing. CodeTech gaat zich bezig houden met het verbeteren van webshops, het maken van diverse apps en koppelingen, product configurators en nog veel meer!

In de afgelopen 2 jaar hebben wij ervaren dat onze klanten het fijn vinden dat ze 1 partij hebben waarbij alles mogelijk is. Deze structuur blijven wij behouden. Hoe wij 2 aparte bedrijven zien? Als 2 aparte afdelingen, precies zoals het voorheen ook was, er veranderd dus niets voor jou buiten een logo en wat contactgegevens om.

CodeTech
Lightspeed eCom partner
Telefoon: + 31 (0) 88 - 047 80 88
E-mail: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Donny van Grondelle

Meer informatie over Molders Media & CodeTech? Klik hier!

4 reacties

Log In of Registreer om te reageren.