Vreemde priveberichtjes

PaulaPaula Berichten: 873 Member, Beta tester 

Zijn er nog meer leden die in het engels een prive berichtje hebben ontvangen met de vraag een mail te sturen?

Het lid heeft 0 bezoeken, 0 berichten, etc. Op mijn vraag wat er is en waarom het niet in een berichtje kan krijg ik weer de vraag of ik echt een mailtje naar haar opgegeven emailadres wil sturen.

Klinkt erg als spam ofzo, dus ik heb niet de intentie om haar een mail te sturen. Ik was benieuwd of meer van jullie een prive berichtje hebben ontvangen.

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

5 reacties

• HaddocksHaddocks Berichten: 102 Member ✭

Ik heb geen prive berichten ontvangen, daar zou ik inderdaad ook niet op reageren.

• PaulaPaula Berichten: 873 Member, Beta tester 

Ik kreeg weer een zeer bijzonder berichtje terug dat ze hier niet kon praten omdat ze het te druk had en dat het daarom via de mail moest 😆

Jammer dat er nu zelfs binnen het forum al spam is binnen gedrongen.

www.devrolijkeengel.nl
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 103 Member, Beta tester ✭

Ik heb er ook zo een ontvangen... ook maar gewoon genegeerd...

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • MaartjeMaartje Berichten: 178 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi beiden! Aan de achterkant hebben de moderators vanuit ons hoofdkantoor de gebruikerslijst doorgenomen en er zijn enkele gebruikers van de community geweerd. Laat het me weten wanneer jullie nogmaals berichtjes ontvangen, dan kan ik dit doorgeven!

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Berichten: 873 Member, Beta tester 

Zal ik doen! 👍️

www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.