betaalherinneringen terug te zien?

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 915 

Wij hebben nooit met automatische betaalherinneringen gewerkt (ik vond het altijd handiger -om diverse redenen- om het handmatig te doen (bij ons komt het niet zo vaak voor) maar toch een week geleden ofzo een automatische herinnering ingesteld (na 6 uur en na 2 dagen)

Maar is er ergens terug te zien of en wanneer een betaalherinnering verstuurd is? Ik ga er van uit dat het gewoon werkt, maar ik weet even niet hoe het zit met de orders die daarvoor al op onbetaald stonden. Worden die met terugwerkende kracht meegenomen?

Ik vind het gewoon even prettig om alles de eerste paar dagen te checken of alles goed loopt, maar ik kan nu niet zien of en wanneer ze verstuurd zijn.

Alvast bedankt!

Fijne (zonnige) dag allen!

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

6 reacties

• JF85JF85 Member Berichten: 122 ✭

Dat kan je rechtsonder in de order zelf zien.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 915 

Zo, duuhhh!!!! Lekker slim van me, haha! 😄

@JF85 bedankt, dat is natuurlijk ook zo! Sorry, we zitten op dit moment een beetje "vol" met van alles en nog wat, en dan ben je even iets minder scherp op de "gangbare" dingen.

Dank!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JF85JF85 Member Berichten: 122 ✭

@Paula haha graag gedaan 😋

• JeremyJeremy Member Berichten: 20

Ik overweeg ook een automatische betaalherinnering in te stellen, maar heb nog regelmatig bezoekers die kiezen voor een bankoverschrijving.

Wordt een herinnering ook verzonden wanneer er is gekozen voor een bankoverschrijving? Want wanneer iemand heeft gekozen voor een bankoverschrijving kan je niet verwachten dat de betaling binnen een uur verwerkt is.

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 183 ✭

@Jeremy Ja. Wordt ook verzonden bij bankoverschrijving. Je kan zelf instellen na hoeveel tijd een herinnering wordt verzonden.

• JeremyJeremy Member Berichten: 20

Dank je voor het antwoord. Dan blijf ik het voorlopig nog even zelf doen.

Log In of Registreer om te reageren.