pakbon layout print niet meer netjes uit

Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭

sinds het weekend of net daarna printen mijn pakbonnen niet meer netjes uit. ik heb een aangepaste pakbon maar ik heb al maanden niets er aan veranderd toch print hij niet meer netjes uit, aan de boven en zijkanten zijn er delen weggevallen, alsof je iets uit print wat niet op de pagina past

BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl

4 reacties

• JeremyJeremy Member Berichten: 20

@Di-Jo Heemskerk wanneer je adobe reader gebruikt kan je, wanneer je print, kiezen om de pagina 'passend' af te drukken. Misschien lost dat je probleem op.

• Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭

ja, iig moet ik een ander programma gebruiken , ik zie dat het komt door een update in safari.. lijkt er op dat chrome steeds belangrijker word voor lightspeed. jammer

BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 183 ✭

@Di-Jo Heemskerk ik weet niet of dit aan Lightspeed ligt. Ik had het probleem in Firefox, maar mijn collega niet. Als ik de pakbonnen opsloeg en opende in een andere pdf-reader, was het verholpen.

• MarkMark Member Berichten: 64 ✭

@Di-Jo Heemskerk Hier sinds die dag hetzelfde probleem. Alleen met afdrukken vanuit Safari. Het kan ook aan de printinstellingen van Safari liggen, maar ik ben er nog niet achter wat de oorzaak is.

Gedownload en daarna geopend en geprint vanuit 'Voorvertoning' komt het inderdaad wel gewoon goed. En ook even snel het percentage aanpassen naar 95% helpt. De functie 'passend op pagina' werkt bij ons ook niet meer vanuit Safari.

Log In of Registreer om te reageren.