Help! Merken aanpassen in retail voor eCom

DonDon Berichten: 9 Member

Goedenmiddag,

Voor een lightspeedshop die zowel werkt via retail als eCom willen wij de merknamen aanpassen. eCom zegt dan vervolgens dat dit in Retail gebeuren moet maar we zien niet zo gauw waar. Het enige wat Lightspeed hier aan informatie over geeft wat wij kunnen vinden is:

"Wijzigingen van merknamen in Retail worden automatisch toegevoegd aan eCom. Je kunt in eCom geen merknamen wijzigen.

Als je merknamen wilt wijzigen in je eCom-winkel, moet je de naam van de betreffende merk in Retail wijzigen. De omnichannel-integratie voegt je wijzigingen automatisch toe aan je eCom-winkel.

OPMERKING: Als je de webinhoud van een merk wilt beheren, moet je de wijziging aanbrengen in eCom."

Maar nergens hoe... Wie kan ons in de juiste richting wijzen?

Groet,

Don

4 reacties

• MarjaMarja Berichten: 88 Member

Don, is dat niet naar 'producten' en daarna naar 'merken'?

• DonDon Berichten: 9 Member

Bedankt voor je antwoord Marja,

Wanneer we dit doen in de webshop krijgen wij de melding:

Merken worden beheerd in Lightspeed Retail. Ze worden automatisch gesynchroniseerd met je Lightspeed eCom.

Met Retail heb ik zelf zo goed als geen ervaring dus weet niet waar ik dat moet vinden. Zou ook kunnen dat we niet genoeg beheer rechten hebben maar dit zou als het goed is juist geregeld zijn.

• MaartjeMaartje Berichten: 114 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi @Don! Merken vind je in Retail onder Voorraad > Merken (op de onderste regel). Hier kun je de naam van de merken aanpassen, die zie je na een refresh meteen terug op eCom. Het is ook een specifiek recht die aan een gebruiker kan worden toegekend, dus dit zou je ook nog kunnen controleren.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • DonDon Berichten: 9 Member

Hi Maartje! Bedankt voor je antwoord. Denk dan toch dat wij niet genoeg rechten hebben. Dit item zie ik niet terug. Ik ga er achteraan!

Log In of Registreer om te reageren.