Betalingen afgebroken

SharaidaSharaida Member Berichten: 11
april 2019 aangepast in Veiligheid en betalen

Hebben meer webshops last vandaag van betalingen die worden afgebroken?

Ik heb er sinds vanochtend last van.

(hoort bij eCom)

5 reacties

• JohanJJohanJ Member Berichten: 233 

Voor zover ik kan zien, bij ons geen problemen.

• VoerOnlineVoerOnline Member Berichten: 49 ✭

Wij hebben vanochtend ook laast van gehad.

Vers & Gezond voor Kat en Hond
    www.voeronline.nl

• SoniaSonia Member Berichten: 125 ✭

Ik heb er de laatste paar weken meerdere keren klachten over gehad.

• Stacy De GroofStacy De Groof Member Berichten: 1

Ik heb sinds altijd al last gehad van afgebroken betalingen, betalingen die niet lukte, klanten die geen betaalmethoden konden aanduiden, niet konden betalen met Paypall terwijl dat wel als betaalmiddel stond.. paar heb er nooit echt bij stilgestaan dat het aan mijn zijde zou liggen en daarnaast weekte de webshop bijzonder weinig ( ik verkoop kinderschoenen en tweedehandsartikelen) dat ik er niet echt tijd in stak om het uit te pluizen... met de Corona Quarantaine is de webshop ontploft!

gelukkig heb ik met sommige klanten een goed contact en hebben ze me goed geholpen doordat ze allemaal steeds op dezelfde manier proberen te bestellen totdat het probleem werd opgelost.. ik ben begonnen bij Paypall na te kijken. De Installatie volledig opnieuw gedaan en ik merkte dat je bij mollie als in Lightspeed ecom de mogelijkheid moet aanvinken. Bij Mollie wordt dan gevraagd een account aan te maken bij Paypall . Dat deed ik ook.

Wonder boven wonder kon de klant die al 7 keer een mislukte poging had via verschillende browsers opeens wel vlot naar de betaalmethodes en zelfs met Paypall betalen. Ik denk dat het probleem dus echt daar ligt want sindsdien heb ik geen enkel mislukte betaling meer ( laatste 45 bestellingen) daar waar ik er dagelijks enkele had ( de eerste drieweken van de corona crisis) . Het proberen waard dus!

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

@Stacy De Groof : je kunt Paypal ook direct aan Lightspeed koppelen in plaats van via Mollie. Dat is goedkoper (=minder duur).

Log In of Registreer om te reageren.