Prijsaanpassingen

MirandaHaasMirandaHaas Member Berichten: 50

In Retail kan ik via 'snel items bewerken' heel eenvoudig prijzen wijzigen. Echter dit wijzigt alleen de retailprijs, de online prijs blijft de oude. E-com prijzen moeten in retail gewijzigd worden, dus deze functie is dan niet te gebruiken.

Kan dit niet zo gemaakt worden dat de e-com prijs automatisch mee verandert? Lijkt me onnodig dit op 2 plekken te moeten doen? Zou vreemd zijn als de klant online meer of minder moet betalen dan in de winkel of zijn er veel webshops die online andere prijzen hanteren?

In dat geval zou een e-com kolom erbij welkom zijn om 'snel te kunnen bewerken'.

Magic Nails

meer dan plakken en lakken...

1 reactie

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Hier lopen wij ook meer dan eens tegenaan. De beste manier om prijzen te wijzigen in zowel de webshop als de winkel is NIET via 'Items snel bewerken' maar gewoon op de productpagina in Lightspeed Retail.

2 dingen zouden fijn zijn:

Maak het bij 'Items Snel Bewerken' om de online prijs zichtbaar te maken (lijkt me vrij eenvoudig, want alle overige velden kunnen allemaal wel!)

En maak het mogelijk om in de Retail instellingen te kiezen voor "Dezelfde prijs online hanteren" of niet.

Log In of Registreer om te reageren.