Klantenpagina vernieuwd

CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 187 ✭

De klantenpagina is vernieuwd. In de blog staat ... "Je kunt nu alle informatie van je klanten in één oogopslag zien."

Toch moet je klikken op 'wijzigen' om het BTW-nummer van de klanten te zien.

Wordt dit later nog doorgevoerd? Dat zou voor ons enorm handig zijn namelijk.

12 reacties

• joshuajoshua Member Berichten: 15
    2 mei aangepast

Bij ons lijken de klantgroepen niet meer te werken. Er staan nu enkele duizenden klanten in iedere klantgroep die we hebben aangemaakt. Hebben jullie hier ook last van?

• MeisjesfeestMeisjesfeest Member Berichten: 3

Je kunt nu niet meer op de pagina van klant deze toevoegen aan een klantgroep... heel onhandig

• izinqizinq Member Berichten: 11

Ben heel blij dat je nu snel kan zien wie er in een bepaalde klantengroep zit, en nu ook bulkaanpassingen kan doen. Het is inderdaad wel belangrijk dat je ook op de klantenpagina de klantgroep kan wijzigen, want anders moet je een extra stap doen.

• RuudRuud Member Berichten: 43

Volledig eens met @CelticWebMerchant. Ik kan niet begrijpen waarom zoiets eenvoudigs niet toegevoegd wordt.

Ik ben bang dat wanneer de overige pagina's aangepast worden (zoals eerder aangegeven in het verdwenen topic waar @Paula het over had) ook totaal geen rekening zal worden gehouden met b2b. Dan kun je bij je orders niet eens meer het verschil zien tussen particulier en zakelijke klanten.

Ik hoop dat ik het mis heb en dat het nog aangepast zal worden.

• KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Member Berichten: 46

" Je kunt nu niet meer op de pagina van klant deze toevoegen aan een klantgroep... heel onhandig"

Inderdaad onhandig als je nieuwe klant aanmaakt in back-office kan je niet meer direct klantengroep slecteren. Voor [email protected] inkooporder erg omslachtig.

• paperpaper Member Berichten: 1

er stonden landen-vlaggetjes in de klantenlijst. waar zijn die gebleven? worden deze weer terug gezet?

idd erg onhandig die klantengroepen die verdwenen zijn bij de klanten.

het op bedrijfsnaam selecteren van de lijst werkt ook niet

• MeisjesfeestMeisjesfeest Member Berichten: 3

ook totaal orderbedrag is weg, erg onhandig, geen snel overzicht wat klant tot nu toe besteed heeft

• SoniaSonia Member Berichten: 101 ✭

Ik wil ook het totaal orderbedrag terug.

• DaveSDaveS Member Berichten: 3

Het BTW nummer meteen zichtbaar zou inderdaad erg handig zijn. Wij noteren de geldigheid van het BTWnummer in de notitie. Dat kon eerst in één stap op de "klant wijzigen" pagina.

Snap eigenlijk sowieso niet waarom de klantnotitie in de blog wordt bestempeld als een nieuwe functionaliteit... Wij hadden 'm in ieder geval al.

Hier geen problemen met klantengroepen @joshua , werkt allemaal nog naar behoren.

• SitaSita Member Berichten: 1

Wij willen ook graag het totaal orderbedrag op de klantenpagina terug.

• joshuajoshua Member Berichten: 15

@DaveS sinds vorige week worden onze klanten in de klantgroepen gelukkig weer vertoond. Wat wel jammer is dat je geen bedrijfsnaam ziet als je een klant wilt toevoegen aan de klantgroep. Ervaren jullie dat ook?

Zoals anderen ook al opmerken, het toekennen van een klantgroep aan de klant is omslachtiger geworden. Voor ons zeker niet makkelijker in ieder geval. Voorheen kon dit direct vanuit de klantdetailpagina, maar nu moet dat via het klantoverzicht of via de klantgroep zelf. We moeten nu 4 keer klikken voordat we dat voor dat elkaar krijgen.

Onbegrijpelijk dat de functionaliteit om vanuit de klantdetailpagina de klant in een klantgroep te plaatsen is losgelaten. @Maartje kun je voor ons een ticket aanmaken, we willen dit graag terug!

• OxigoOxigo Member Berichten: 7

Ook ik zie graag landenvlaggetjes terug en BTW nummer direct op klantpagina

Log In of Registreer om te reageren.