Notities bij orders en klanten

rspoorenrspooren Member Berichten: 8

Dank voor de nieuwe klantenpagina's in de backoffice! (https://www.lightspeedhq.nl/blog/lightspeed-ecom-klantpagina/)

Ik wil alleen een verzoek indienen betreffende de notitie-functionalitiet:

Het is in de backoffice mogelijk om bij orders een notitie toe te voegen. Het zou erg handig zijn als de notitie die je bij een order maakt, óók weergegeven wordt op de klant-pagina. Mocht er ooit een probleem geweest zijn bij een order, en dat is genoteerd bij die order, dan zou het fijn zijn als je dat kunt terugzien in een 'notitie-log' op de klantpagina.

OF, als dit niet mogelijk is om te realiseren, dan zou het heel fijn zijn als je op de klantpagina, in de lijst met de orders van die klant, een icoontje o.i.d. ziet in de orderregel, dat aangeeft dat er bij de order een notitie is vastgelegd.

Groetjes,

Richard Spooren

8 reacties

• SoniaSonia Member Berichten: 128 ✭

Dat zou inderdaad erg handig zijn!

• alondaalonda Member Berichten: 11

Hebben jullie hier ooit reactie op gekregen?

Ik zoek naar een functionaliteit waarbij je bij het order overzicht ziet of een klant nieuw is of al vaker besteld heeft. Dat maakt de (persoonlijke) afhandeling van de order veel eenvoudiger. Een icoontje of vinkje in de orderregel zoals jij voorstelt dus..

groetjes

Alonda

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Yes, +1 voor de reden van Alonda.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,382 
    januari 2020 aangepast

Begin 2019 heeft @ChristinaKim een uitgebreide post op het forum gezet over een hele zooi aan positieve veranderingen op diverse soorten pagina's, waaronder ook een mouse-over notificatie bij zowel klanten als orders. Zag er echt super gelikt uit, iedereen was er super blij mee want daar werd al heel lang om gevraagd.

Vervolgens nooit meer iets van gehoord, en na een x -aantal maanden was het topic ineens verdwenen. Natuurlijk ben ik daarachter aan gegaan, maar als reden kreeg ik dat men geen valse verwachtingen wilde scheppen ofzo.

Kortom, na zeer veel tijd en input van heel veel leden (uiteraard werd er door LS om feedback, verbeterpunten, ideeen etc gevraagd) is dat voor je gevoel (in ieder geval voor mijn gevoel) allemaal voor niks geweest. Er is ook niks meer terug te halen want alle info over dat topic is weg.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,382 

Edit: zo te zien is Christina ook niet meer actief op dit forum?

Jammer, eerst @Nynke , nu @ChristinaKim

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JipJip Member Berichten: 110 ✭
    januari 2020 aangepast

@Paula Gewoon geen informatie aanleveren aan Lightspeed. Ze doen er toch niets mee. Zonde van je tijd.

• JROJRO Member Berichten: 60

@Jip Ontwikkelingen bij Lightspeed vallen niet mee dan?

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 289 moderator

Neem dit topic even door voor de info vanuit onze kant. Zoals al eerder aangegeven hebben zowel Nynke als Christina een andere baan gevonden; we kunnen collega's helaas niet vast binden zodat ze bij ons blijven :)

Het laatste wat ik kan aanvullen over dit topic is dat het Product Developmentteam alsnog andere prioriteiten heeft gekregen en daarom is deze update opnieuw naar voren geschoven. De redenen daarachter zijn bij Support niet bekend dus daar kunnen we helaas geen toelichting op geven.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.