Back Office loopt achter

HaddocksHaddocks Berichten: 80 Member

Orders komen binnen via email, maar zijn in de back office niet zichtbaar, later wel, maar met vele minuten vertraging. Heel vreemd.

15 reacties

• JF85JF85 Berichten: 107 Member ✭

Hier ook

• MaartjeMaartje Berichten: 171 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Ons developmentteam heeft hier intern ook meldingen over gekregen en is ermee bezig de vertraging weg te werken.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Berichten: 855 Member, Beta tester 

Wij hebben weer hetzelfde probleem als een paar dagen geleden @Maartje : Dat we niet in "onbetaalde" orders kunnen komen. Weer een storing bij My Parcel?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • MaartjeMaartje Berichten: 171 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

@Paula op Support hebben we gisteren niets gehoord over een nieuwe storing bij MyParcel. Komt het op dit moment nog steeds voor?

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Berichten: 855 Member, Beta tester 

Nee, nu is het weer normaal

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • Alex LeistraAlex Leistra Berichten: 66 Member

Dat wel , maar wij hebben vanafdit voorval het probleem dat orders op klaar voor verzending staan , echter staat de order op niet betaald maar is wel betaald als ik in het mollie account kijk.

Hebben hier nog meer shops last van?

• KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 38 Member

Hier zelfde probleem met Sisow en Paypal. Zit dus niet bij PSP denk ik.

• KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Berichten: 38 Member

NB: In historie staat dan betaal notificatie wel direct verstuurd is. Echter knop staat nog op "wacht op betaling" nadat je op verzonden hebt gedrukt!

• SoniaSonia Berichten: 87 Member ✭

Ik heb hetzelfde probleem met orders die betaald zijn, maar op onbetaald staan.

• aresthoarestho Berichten: 22 Member

hier ook, orders zijn niet betaald volgens LS volgens mollie wel

9 mei aangepast

Bij orders die gisteravond en vanochtend zijn geplaatst kan het zijn dat deze niet correct de status "Afgerond" krijgen wanneer je deze markeert als verzonden. Op dat moment wordt de orderstatus incorrect aangepast naar “Wachten op betaling”. Om dit te verhelpen, kun je de factuur openen en deze markeren/opslaan als betaald. Het bolletje bij de factuur geeft soms de verkeerde info, maar als je deze opent zul je de status ervan zien.

Bij nieuwe orders (na +/- 11u) moet dit niet meer voorkomen. Tag mij even wanneer dit wel zo is.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • alondaalonda Berichten: 6 Member

@Maartje wij hebben nog steeds problemen hiermee. Ook met de orders die vandaag zijn geplaatst. Zelfs die van 5 minuten geleden....

• alondaalonda Berichten: 6 Member
    9 mei aangepast

Hi @alonda dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik zie dat het enkel bij de orders van EffectConnect gebeurt.

Voor deze raad ik aan om ze handmatig op betaald te zetten via de factuur. Ik maak een Support ticket voor je aan om er verder naar te kijken.

Post edited by Maartje on
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • Alex LeistraAlex Leistra Berichten: 66 Member

Daar gaan we weer.................

Log In of Registreer om te reageren.