U hebt het maximum aantal beoordelingen per product bereikt 500

JF85JF85 Berichten: 106 Member ✭
9 mei aangepast in Producten en categorieën

Af en toe krijgen we reviews per mail toegestuurd. Deze voeren we zelf in in BO.

Tot mijn verbazing kreeg ik net de onderstaande foutmelding. Wat nu? We willen de oude reviews uiteraard NIET verwijderen! Niet alle 500 zijn gepubliceerd. We proberen alleen de laatste 50 reviews op de website te tonen om te veel te veel tekst op één pagina te vermijden. De oudere keuren we gewoon af.

Via de FO hebben we net een test review geplaatst en wordt wel succesvol geplaatst.

@Maartje ?

12 reacties

• PaulaPaula Berichten: 804 Member, Beta tester 

Huh? Wat is dat voor raars? Je kunt toch gewoon meer dan 500 reviews hebben?!? Ten eerste zou ik het heel vreemd vinden als je als webshop gelimiteerd bent aan een bepaald aantal reviews, en ten tweede, wij en vele shops met ons hebben veel meer dan 500 reviews. Nooit een melding gekregen.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 91 Member, Beta tester

Wellicht heeft het te maken, met het feit dat je ze zelf invoert? Wij hebben ook veel meer reviews, ligt het misschien aan een maximaal aantal reviews op 1 product?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • JF85JF85 Berichten: 106 Member ✭

@Paula het gaat om één product met meer dan 500 reviews. Hebben jullie dat ook?

@PatrickvdHeijden wij verkopen ook veel via Bol.com en daarop krijgen we ook reviews binnen. Deze reviews voeren we handmatig in lightspeed BO. Maar dat is enkel 10% van alle reviews. Ik blijf het raar vinden!

Het gaat idd om één product met meer dan 500 reviews.

@JF85 Excuses, dan heb ik het verkeerd begrepen. Het ging dus om 500 reviews van 1 product. Nee, dat hebben wij nog niet. Ik zie het nu ook staan ja, in de afbeelding.

Maar ik kan me wel voorstellen dat er per product een limiet is. Wellicht om te voorkomen dat er op 1 pagina teveel data getoond wordt.

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Berichten: 549 Member 

Een maximum aantal reviews is niet handig / wenselijk. Via Shappz waren de reviews bij ons eerst gelimiteerd op maar 50 per product. Hardlopers kregen in een korte tijd heel veel reviews en vervolgens nooit weer.

Dat ziet er voor klanten natuurlijk heel raar uit. Bovendien zorgen de reviews er voor dat de pagina regelmatig nieuwe, unieke content krijgt. Artikelen met veel reviews scoren bij ons dan ook ontzettend hoog in Google. Als er geen nieuwe reviews bijkomen, zal dit effect ook langzaam afnemen.

Wij laten alle reviews trouwens gewoon staan. In onze layout komen alleen de nieuwste direct zichtbaar. Voor de oudere reviews kan de klant zelf doorklikken.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

Balen... Ik kom er net achter dat via Shappz meerdere reviews zijn geplaatst maar komen niet door in de BO en ook niet op de website. Dit probleem gaan jullie ongetwijfeld ook mee maken. Maandag ga ik even bellen met Lightspeed. Ik houd jullie op de hoogte.

• FOOFOO Berichten: 549 Member 

Bij ons zijn van het weekend gewoon reviews binnen gekomen in de BO en op de site. Helaas ook de nodige spam "reviews" de laatste dagen.......

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

Bij ons zijn er ook iedere dag reviews binnen gekomen tot nu toe...

www.devrolijkeengel.nl
  • KevinKevin Berichten: 15 Member

probleem hebben wij ook, reviews die binnen komen in de BO maar niet op de site komen

Het gaat om die ene product met meer dan 500 reviews. De rest komt gewoon binnen hoor.

Vandaag heeft Lightspeed bevestigd dat per product maximaal 500 reviews toegestaan is. Ze zijn nog aan het zoeken naar een passend oplossing.

Volgt...

20 mei aangepast

6 werkdagen verder en nog steeds geen update... Het probleem is ook dat we nu geen reviews meer krijgen voor dat ene product met meer dan 500 reviews.

Log In of Registreer om te reageren.