E-mail Facturatie klantgegevens

NicoSNicoS Berichten: 2 Member
Sommige zakelijke klanten hebben specifieke informatie nodig om te vermelden op de factuur die kan worden gemaild. Bijvoorbeeld kostenplaatsen of eigen ordernummers, afdeling gegevens. Ik denk dat Lightspeed de e-mail facturatie voor zakelijke klanten wel mag verbeteren, er zijn nu velden voor delivery, maar geen velden om de kop van de factuur met de juiste velden van informatie te voorzien (bedrijfs NAW en genoemde extra info).
Ook is de e-mail pdf lay-out niet zo professioneel opgemaakt.
Daarnaast is het misschien handig om als optie om niet de verkochte artikelen, maar bijvoorbeeld alleen de hoofdgroepen te vermelden op de factuur.
Getagd:

3 reacties

• willemwillem Berichten: 15 Member
    Wij hebben als workaround een 'dummy' product.
    Dit product zetten we op het ticket en met een long-press editeren we de naam van dat product in bijvoorbeeld :"Order nummer 123456" met een prijs van 0.
    Zorg dan wel dat je 0,00 artikelen op het ticket geprint worden. Bij de einde maand facturatie zie je dan per ticket het ordernummer op de factuur vermeld staan.
  • VB54AmsterdamVB54Amsterdam Berichten: 2 Member
    Helemaal eens met NicoS. Wij lopen hier ook tegenaan. De facturen worden niet geaccepteerd wegens verkeerde adressering. Waardoor ze niet betaald worden en je erachteraan moet gaan.
  • willemwillem Berichten: 15 Member
    Daarnaast zou ik graag mijn briefpapier logo etc toevoegen aan de PDF
Log In of Registreer om te reageren.