Apple Pay Lightspeed payments

DjonDjon Berichten: 4 Member
28 mei aangepast in Veiligheid en betalen

Goededag Lightspeed,

Nu Apple pay ook in Nederland beschikbaar gemaakt wordt, vroeg ik me af wanneer deze geïntegreerd wordt in lightspeed payment, omdat we deze al via Mollie kunnen instellen.

Ben benieuwd naar jullie antwoord,

alvast bedankt.

Mediavormgever @zumo-international.com

17 reacties

• MaartjeMaartje Berichten: 179 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi @Djon, hier is ons developmentteam snel mee aan de slag gegaan dus dit zit er aan te komen!

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • MaryMary Berichten: 61 Member

Hi @Maartje enig idee wanneer?

• DjonDjon Berichten: 4 Member

@Maartje fijn om te horen, dan wachten we het even af 👍️

• PhoneFactoryPhoneFactory Berichten: 2 Member

Hi @Maartje , is er toevallig al meer duidelijk wanneer dit beschikbaar wordt?

Fijn weekend vast!

• RobinArchivioRobinArchivio Berichten: 1 Member

Ik haak even aan.

Archivio85 | The casual archive

• Tim_SchweigTim_Schweig Berichten: 2 Member

Hi @Maartje ,

Is er al meer bekend over de implementatie van Mollie's Apple Pay binnen Lightspeed? Wij willen dit erg graag toevoegen als betaalmethode.

Hoor graag van je.

--

Tim

• KaroartKaroart Berichten: 22 Member

Volg

• [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] Berichten: 0 ✭

Als je naar je dashboard gaat kan je Apple pay inmiddels toevoegen zag ik net.

• Tim_SchweigTim_Schweig Berichten: 2 Member

@Marja Bij Lightspeed Payments kan je Apple Pay nog niet aanvinken.

cc: @Maartje

• PhoneFactoryPhoneFactory Berichten: 2 Member

Mollie ondersteund dit inderdaad al, echter is het helaas nog niet aan te vinken via Lightspeed Payments zoals Tim aangeeft.

Graag een update wanneer weer dit kunnen verwachten :) @Maartje

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Berichten: 37 Member

Wat is de verwachting wanneer Apple Pay beschikbaar zal zijn?

Wij willen dit graag toevoegen via Mollie

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• YouckeYoucke Berichten: 2 Lightspeed Staff Lightspeed

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving van ons product development team moet ik helaas mededelen dat er op dit moment geen plannen zijn om Apple Pay te kunnen realiseren. Het is onduidelijk op dit moment of- en wanneer we deze mogelijkheid gaan aanbieden binnen ons platform. Dit betekent wel dat we het in de gaten gaan blijven houden, en mocht er in de toekomst meer interesse in zijn, dan worden de mogelijkheden om Apple Pay toe te voegen alsnog geëvalueerd.

• Alex LeistraAlex Leistra Berichten: 68 Member

Ja natuurlijk , in juni van de daken roepen dat het eraan komt , en nu zeggen dat het er vooralsnog niet komt.

En weer lopen jullie hopeloos achter de feiten aan , bravo!

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Berichten: 37 Member

Kan me niet voorstellen dat er geen animo voor is..

Wij zijn ons in 't verdiepen in de software van Piqcer (omdat Lightspeed voor ons niet voldoende logistieke functies heeft), is niet mogelijk

Wij willen Apple Pay, kan niet

We komen er de laatste tijd best achter dat er een hoop missende dingen zijn, die we wel graag zouden willen. Zijn wij dan de enige?

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• KaroartKaroart Berichten: 22 Member

De reactie van Multisafepay paar weken geleden op onze vraag wanneer apple pay te integreren:

"Momenteel zijn we nog niet bezig om Apple Pay te integreren, MultiSafepay heeft besloten om nog heel even de aanloop en ontwikkeling in de markt af te wachten.

Er zijn al vaker betaalmethoden gelanceerd waarbij de aanloop/populariteit wat langer duurde dan verwacht, of zelfs naar verwachting tegenviel.

Op het moment dat de populariteit in de komende maanden toeneemt, dan zal MultiSafepay snel actie ondernemen en deze methode integreren.

We zullen onze klanten op de hoogte blijven houden van de ontwikkelingen."

Met vriendelijke groet,

Multisafepay

• DjonDjon Berichten: 4 Member
    2 september aangepast

@Youcke zeer spijtig dat dit niet geïmplementeerd wordt voorlopig, ik denk namelijk dat er zat klanten met iOS devices deze functie graag zouden willen gebruiken hier heb ik het niet alleen over de Nederlandse consument maar ook vanuit het buitenland natuurlijk waar Apple pay al een stuk groter is dan in Nederland. zeer jammer om dit te horen.

• MarkMark Berichten: 53 Member ✭
    4 september aangepast

Ik vind het ook jammer. Maar vergeet niet dat de enige Nederlandse klanten die Apple Pay momenteel kunnen gebruiken bij de ABN Amro moeten zitten. Andere banken ondersteunen het nog niet. Als die nou ook over de brug komen, dan zal deze betaalmethode zeker zeer populair worden.

EDIT: Het was ING die het als eerste ondersteunde en ik lees nu net online dat ook Rabobank, ABN Amro en Bunq het gaan ondersteunen. Misschien moet ik eerst Googlen voortaan 😁

Log In of Registreer om te reageren.