Zoekmachine optimalisatie: De complete gids 2019

Patrick HeijmansPatrick Heijmans Member Berichten: 9

@allen,

Vandaag heb ik eindelijk mijn nieuw blog artikel af! Het is een complete uitleg over zoekmachine optimalisatie. Ik leg uit wat nu eigenlijk alles betekend en wat nu white hat en back hat is.

Je kunt het artikel hier vinden: https://www.webwinkelcommunity.nl/zoekmachine-optimalisatie-gids-2019/

WebwinkelCommunity -> Nu 1 maand gratis! Je bespaart per jaar minimaal €1100,00 !!

2 reacties

• JohanJJohanJ Member Berichten: 230 

Een goed overzichtsartikel voor degenen die niet zo ervaren zijn op dit gebied. Weinig taalfouten, dat leest ook wel prettig.

Het deel betreffende PBNs had wat mij betreft achterwege mogen blijven. Als je op het gebied van SEO erbij moet zetten dat Google er niet achter moet komen, ben je denk ik niet goed bezig. Hoewel het wel goed is dat je aangeeft dat dit het geval is.

Ook goed dat er links in staan voor degenen die meer info willen over bepaalde onderdelen.

Zo te zien heeft er veel tijd in gezeten.

• Patrick HeijmansPatrick Heijmans Member Berichten: 9

Bedankt @JohanJ Er heeft inderdaad best veel tijd in gezeten. Ik wilde juist ook PBN's aanhalen omdat er onduidelijkheid over is en misschien zelfs een taboe.

Het artikel blijf ik nu up-to-date houden, dus bookmarken zou ik zeggen ;-)

WebwinkelCommunity -> Nu 1 maand gratis! Je bespaart per jaar minimaal €1100,00 !!

Log In of Registreer om te reageren.