Help!

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,027 

Ik heb gister per ongeluk een aantal belangrijke email notificaties verwijderd (teksten verwijderd) die ik toch nog nodig heb! (@Lightspeed Team @Lightspeed : héél lastig trouwens dat je teksten compleet moet verwijderen om een mail niet uit te laten gaan!! Waarom niet gewoon inbouwen dat je de teksten kunt laten staan en met een vinkje aan of uit aan kunt geven of een betreffende mail wel of niet verstuurd moet worden? 😡)

Maar wie kan me helpen met de volgende info?

In de notificatie order en track&trace code wil ik de link naar de juiste track&trace pagina van PostNL. Ik kan wel de placeholder [[ttcode]] invullen, maar dan zie je volgens mij alleen de code zelf, geen link naar de juiste pagina. Die hadden we tot gister wel gewoon staan, dus het is volgens mij vrij makkelijk zelf erin te zetten (zelf ooit gedaan) maar ik ben vergeten hoe ook alweer. Anyone?!? 🙏

En wat voor info geeft de [[shipmentid]]  placeholder?

Ik wil het zo snel mogelijk allemaal invullen nu, wie kan me snel helpen? Ticket duurt te lang :-P

Ik weet dat hier op het forum bovenstaande info te vinden is, maar ik kan het niet meer vinden :(

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

5 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 750 

Ik gebruik dit niet, omdat de tracktrace vanuit Montapacking wordt verstuurd, maar in de tracktrace mail heb ik dit staan:

Beste [[fullname]],

Hieronder vindt u de Track & Trace-code voor uw bestelling [[orderid]]:

[[ttcode]]

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,027 

Ok, dank je!

Dit is helaas alleen de info. Maar ik moet er een link van maken waarmee de klant direct op de juiste t&t pagina komt.

Ik weet dat die makkelijk te maken is, maar lukt me ff niet :(

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 750 

Naar mijn weten werkt dit gewoon als link. Bij mijn shop in het verleden tenminste wel.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 269 moderator

Hi @Paula, ik denk dat je deze bedoelt:

[https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/[[ttcode]]/NL/[[zipcode]]]

Via Instellingen > Workflow kun je een viertal e-mails uitzetten in plaats van ze leeg te maken. Voor de andere geldt inderdaad dat ze leeggehaald moeten worden.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,027 

@Maartje Jaaaaa!!!!! Die bedoelde ik!!!! Dank!

En wat betreft het uitzetten van de mails, waarom alleen die 4? Het is toch super onhandig om emails leeg te moeten maken om ze op inactief te zetten?

www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.