Korting per artikel

MirandaHaasMirandaHaas Berichten: 25 Member

Volgens mij kijk ik er glad overheen, maar hoe stel ik korting in per artikel?

Per categorie is me duidelijk, maar hier loop ik vast. Ik had een staffel geprobeerd vanaf 1 st. 15%, maar dan is de korting niet zichtbaar voor de klant. De prijs klopt dan overigens wel.

Het zijn maar 5 artikelen waarop ik 15% wil geven, een aparte categorie aanmaken hiervoor zou ook nog kunnen maar liever niet natuurlijk.

Magic Nails

meer dan plakken en lakken...

7 reacties

• MarjaMarja Berichten: 105 Member

Kan je niet gewoon oude prijs en nieuwe prijs doen? Dan staat er bijv. 4,95 door gestreept en dan is de nieuwe prijs bijv. 3,95 daarnaast zichtbaar. Dan van... voor....?

Groeten Marja

• MirandaHaasMirandaHaas Berichten: 25 Member

Dat zou perfect zijn Marja, maar waar stel ik die prijs in?

Magic Nails

• JadeJade Berichten: 1 Member

Bij de pagina van je artikel. Variant bewerken. En dan staat er prijs en oude prijs.

Yes! Gelukt.

Bedankt!

Magic Nails

Helaas, te vroeg gejuicht. De prijs lijkt te kloppen maar wordt niet berekend bij het afrekenen.

Na 32 minuten in de wacht aan de telefoon en 10 min hulp van e-com medewerker komen we er niet uit en wordt ik als het goed is teruggebeld door een collega van retail.

Magic Nails

Inmiddels super geholpen door Ruben van retail. Opgelost en weer iets geleerd :)

Magic Nails

• MarjaMarja Berichten: 105 Member

@MirandaHaas Ik had je reactie niet eerder gezien, maar fijn dat het opgelost is.

Groetjes Marja

Log In of Registreer om te reageren.