Seo beginners vragen

AnjaAnja Berichten: 24 Member

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig om mijn website even na te lopen op gebied van seo. Ik heb hier weinig verstand van maar heb mijn website laten scannen met Screaming Frog Seo Spider en daar kwam het volgende uit:

Ik heb een 404 error op mijn www.website/wishlist

Ik heb 296x een 429 too many requests

Ik heb een 302 code naar mijn facebook pagina

Ik heb een aantal 308 Permanent Redirect m.b.t. Pinterest (wellicht de knop die bij het product staat?)

Ik heb een 307 naar webwinkelkeur

Kan iemand mij wellicht vertellen wat ik hieraan kan doen?

Voor de rest ben ik bezig met het schrijven van H1 en H2 koppen voor betere zichtbaarheid.

Tot slot zit ik met het volgende:

Ik heb blijkbaar 2 bedrijfsvermeldingen in Google staan (terwijl het om 1 bedrijf gaat). Ze staan beide gekoppeld onder een verschillend bedrijfsaccount. Is het veilig om er 1 hier van te verwijderen bij Google? Ik bedoel heeft dit (los van Google reviews die verdwijnen) gevolgen op gevonden zoekpagina's in Google? Of gevolgen voor de huidige ranking van de site?

Hopelijk kan iemand er mee helpen.

Groetjes Anja

2 reacties

• JohanJJohanJ Berichten: 161 Member 

@Anja Ik heb nu geen tijd om op al je vragen in te gaan maar je hoeft je in ieder geval niet druk te maken om de "296x een 429 too many requests". Die ontstaat doordat Screaming Frog je hele site scant en hiervoor dus heel veel informatie in een korte tijd opvraagt. Dan wordt hij op een gegeven moment geblokkeerd als beveiliging. Dat betekent niet dat er iets fout zit in je site.

• AnjaAnja Berichten: 24 Member

Helder, bedankt iig voor je reactie Johan. Mocht je nog tijd en zin hebben om op de overige punten terug te komen hoor ik het graag.

Gr. Anja

Log In of Registreer om te reageren.