Bulk Import afbeeldingen

niekvhniekvh Member Berichten: 9

Hoi Community,

Wij werken veel met bulk imports van afbeeldingen etc, echter is het nu niet mogelijk om de afbeeldingen zeg maar eenvoudig via bulk te bewerken.

Kunnen jullie allemaal onderstaand bericht sturen naar de support afdeling van lightspeed? Misschien dat ze dan dit op de roadmap zetten.

Wij krijgen terug van het support dat het op een lijstje staat en als er genoeg andere merchants zich melden ze dit misschien gaan ontwikkelen.

We doen daarom een beroep op jullie!

#########################

In de oude omgeving van Seoshop kon je via import; afbeeldingen verwijderen en her-importeren. Wij wisselen geregeld van beelden, maar als je 1000 artikelen + hebt, is dit geen doen handmatig. Kortom, wij moeten nu handmatig de afbeeldingen bij langs en verwijderen op sku niveau. Vervolgens via bulk op sku + imageurl's importeren wij het weer.

Een image import functies met de volgende opties zou uitkomst bieden:

SKU /Article / Afbeelding

-> Nieuwe alleen toevoegen, achteraan.

-> Verwijderen bestaande afbeeldingen en afbeeldingen in volgorde toevoegen zoals in import bestand

-> Verwijder afbeeldingen en doe niks

##############################

Groet

Niek

Niek

Samen met LightspeedHQ meer doen met e-mailmarketing!

1 reactie

• hansrhansr Member Berichten: 1

Ik heb toevallig gisteren hetzelfde gevraagd (nog onder support). Ik wil nieuwe afbeeldingen toevoegen maar de oude mogen niet blijven staan (omdat ik anders wel even bezig ben deze te verwijderen). Zou wel fijn zijn om deze optie weer terug te hebben (kon wel in de oude software).

Zijn er mogelijk andere trucs om afbeeldingen in 1 keer te verwijderen? Veld leeg laten misschien?

Log In of Registreer om te reageren.