Bulk import gerelateerde producten

niekvhniekvh Member Berichten: 9

Hoi Community,

Wij zoeken een methode om gerelateerde producten eenvoudig te importeren, echter is dit nu niet mogelijk.

Er is een app, deze vult op basis van, hits gerelateerde producten, echter is deze app zo beperkt en als je iets anders wilt roepen ze direct weer dat je een strippenkaart a 500 euro nodig bent etc.

Hiernaast heb je hiervoor bezoekers nodig (bij nieuwe producten voordat ze gerelateerde items voorstellen) stel je importeert 500 producten, dan moet je minstens. 500 keer klikken wil je bij al deze producten gerelateerde producten toevoegen. (1 product, 10x gerelateerd product klikken)

Wij krijgen terug van het support dat het op een lijstje staat en als er genoeg andere merchants zich melden ze dit misschien gaan ontwikkelen.

Het zou super fijn zijn als je op basis van een sku ook direct de gelateerde producten kunt koppelen, of eventueel zoals de filtering, eerst een losse import en dan de producten pas toekennen als gerelateerde product via het interne product id.

Het zou mooi zijn als jullie hierover ook een mailtje kunnen sturen dat jullie deze import functie willen.

"Hoi support,

Gaag zouden wij via een import gerelateerde producten willen importeren.

Alvast bedankt voor implementeren

"

Bedankt!

Niek

Samen met LightspeedHQ meer doen met e-mailmarketing!

2 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 255 ✭

Tja, Lightspeed zou al lang moeten weten dat er veel merchants zijn die hier geïnteresseerd in zijn, deze wens bestaat al sinds V1 van de backoffice . Ook bij ons dus.

Ik wilde me vorige week aansluiten bij het ticket voor lightspeed loyalty, maar ik kreeg van de (Engelstalige) support te horen dat we wel op het dashboard zouden zien wanneer dat was ontwikkeld Het was dus ook niet mogelijk om een ticket hiervoor aan te maken. @Lightspeed @Maartje hoe zit dat precies?

• henkvanglovenhenkvangloven Member Berichten: 1

Ik wil ook graag gerelateerde producten toevoegen via sku. Nu is het zeer omslachtig en tijdrovend. Dit moet toch redelijk makkelijk te doen zijn met een import/ export.

Log In of Registreer om te reageren.