Bezorgopties producten niet op voorraad

ErikHummelErikHummel Member Berichten: 4

Beste,

Ik heb gezien dat het reeds mogelijk is om producten die niet op voorraad zijn wel te verkopen. Dit is voor ons perfect, maar helaas komen we in de problemen bij de bezorg opties die wij aanbieden.

Wanneer een product niet op voorraad is en verkocht wordt, krijgt de klant nu wel de mogelijkheid om een bezorg moment te kiezen. Dit is uiteraard niet wenselijk omdat dit bezorg moment niet gegarandeerd kan worden.

Hoe lossen andere dit op? Wij zijn benieuwd.

4 reacties

• QS86QS86 Member Berichten: 63

Welke vervoerder en/of koppeling gebruik je dan?

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Dat probleem hadden wij ook. Ook met de PostNL module. Ik heb besloten om niet voorradige artikelen gewoon niet te verkopen. Schept duidelijkheid en bespaart je veel werk qua backorders - pittig genoeg om dat allemaal bij te houden vind ik.

Maar ik ben het met je eens. Het zou netjes zijn als Lightspeed / PostNL geen levertijdkeuze zou laten zien bij niet-voorradige artikelen.

• ErikHummelErikHummel Member Berichten: 4

@QS86 wij maken gebruik van de default PostNL koppeling.

Wij verkopen veel items, ook die niet meer direct in ons magazijn liggen, door de snelle levering van leveranciers kunnen wij altijd snel leveren waardoor wij gemakkelijk producten vanuit backorder kunnen leveren.

• QS86QS86 Member Berichten: 63

Het zit dus in default PostNL koppeling. Wellicht overstappen naar Myparcel, Sendcloud, etc. ?

Log In of Registreer om te reageren.